Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Waar zijn alle babyboomers?

  • Desiree2

    en anders ik wel :D

  • johnny

    kijken met hoeveel babyboomers er over 20 jaar nog zijn,voorlopig zijn er nog genoeg,ik ga in ieder geval als het goed is over 2 jaar met de pre pensioen.

    ben me al zachtjes aan het voorbereiden hierop.

    johnny.Desiree2 schreef:

    >

    > en anders ik wel :D

  • Desiree2

    dat lijkt me een prettig vooruitzicht voor je, ik zit overigens al een paar jaar in de WAO maar doe nu vrijwilligerswerk

  • johnny

    vrijwilligerswerk is een goede zaak vind alleen dat het ondergewaardeerd wordt,zit zelf nog volop in de reiswereld en stap in de zomermaanden nog op een touringcar

    in de winter ben ik altijd bezig met het voorbereiden van touringcarreizen en het organiseren daarvan en dat kan ik eventueel ook nog een beetje doen als ik 62 ben,

    maar na 35 jaar wordt je als ouderwets betiteld.ze komen er nog wel achter als de

    ,,oude,,garde weg is en er moeten problemen worden opgelost.in de loop van de jaren heb je toch een klantenkring opgebouwd en deze club wil toch een beetje ouderwets en gemoedelijk behandeld worden en daar nemen wij de tijd voor,de jongeren willen alles te snel afhandelen.

    gr johnny.Desiree2 schreef:

    >

    > dat lijkt me een prettig vooruitzicht voor je, ik zit

    > overigens al een paar jaar in de WAO maar doe nu

    > vrijwilligerswerk

  • Jonge Opa

    Hier is er ook nog een al is het vermoedelijk de jongste babyboomer, maar die is wel opa dus???/jolo schreef:

    >

    > Hallo daar, booming as ever ! ik ben er ook zo een….

    >

    > Jolo

  • johnny

    als jonge opa mag je wel vertellen hoe oude je bent,hebben we geen problemen mee.ik zelf was 44 toen ik opa werd,je ziet aan je kleindochter dat je zelf ouder word ze is nu 15 en de eerste vriendjes dienen zich aan en ga je daar niet mee bemoeien want daar heeft die ,,ouwe,,geen verstand van,zo dacht ik trouwens vroeger ook vooral in de roerige jaren 60.

    johnny.Jonge Opa schreef:

    >

    > Hier is er ook nog een al is het vermoedelijk de jongste

    > babyboomer, maar die is wel opa dus???/jolo schreef:

    > >

    > > Hallo daar, booming as ever ! ik ben er ook zo een….

    > >

    > > Jolo

  • Hummie

    Hier nog een babyboomer uit de jaren 1945.

    Hummie :)

  • johnny

    nou hummie dan begint het leven voor jou pas.je hoort nu bij de jonge ouderen,of was het nou oudere jongeren.

    johnny.Hummie schreef:

    >

    > Hier nog een babyboomer uit de jaren 1945.

    >

    > Hummie :)

  • Hummie

    Ja Johnny, het leven begint idd weer.

    Weer lekker met z'n tweetjes zoals in het begin.

    Hummie :)

  • johnny

    ja hummie daar zeg je zoiets lekker met z,n tweetjes,dat gaat goed tot dat de kleinkinderen het huis bezetten ik heb er 4 in de leeftijd van 6 maanden tot 15 jaar

    waarvan 3 meiden 2 dochters en mijn vrouw plus nog een schoondochter,als die binnen komen stormen is het voor mij gedaan met de rust,maar moet zeggen het is wel een heel nieuw begin.

    johnny.Hummie schreef:

    >

    > Ja Johnny, het leven begint idd weer.

    > Weer lekker met z'n tweetjes zoals in het begin.

    >

    > Hummie :)