Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Oude bekenden

  • JohnH

    Bij toeval dit prikbord gezien.

    Ik ben een boomer van 1948 en sinds 2 jaar met flo.

    Erg leuk om hier ook weer wat “oude” bekenden te zien.

    Frappant hoe je elkaar toch weer op allerlei verschillende bordjes tegenkomt.

    Ben zelf niet zo'n prikker, maar lees regelmatig mee op de diverse bordjes en reageer hier en daar incidenteel.

    Groet,

    JohnH.

  • johnny

    beetje kletsen met tijd genoten kan best leuk zijn.

    johnny.JohnH schreef:

    >

    > Bij toeval dit prikbord gezien.

    > Ik ben een boomer van 1948 en sinds 2 jaar met flo.

    > Erg leuk om hier ook weer wat “oude” bekenden te zien.

    > Frappant hoe je elkaar toch weer op allerlei verschillende

    > bordjes tegenkomt.

    > Ben zelf niet zo'n prikker, maar lees regelmatig mee op de

    > diverse bordjes en reageer hier en daar incidenteel.

    >

    > Groet,

    > JohnH.

  • Douce

    Volgens mij kwam jij regelmatig op senioren?? Andere provider zo te zien??

    Gr. Douce

  • JohnH

    Ja dat klopt Douce, daar kwam ik wel eens langs, maar ook op andere bordjes hoor. Ik zie jouw naam dus nogal eens voorbij komen hier en daar.

    Helaas zijn senioren en adelia en nog wat andere bordjes ter ziele dus was ik op zoek naar een leuk bordje met gezellige (bekende) mensen, die geen ruzie maken.

    Zelf ben ik niet zo'n chatter, maar ik vind het leuk om mee te lezen en zo af en toe te reageren.

    Mijn provider is nog steeds dezelfde (kabelfoon) alleen met een andere naam.

    Groet,

    JohnH.

  • Douce

    Even een serieuze vraag John H: ben ik op die borden altijd mezelf?? (Zoveel zijn het er niet zoals je weet….;)) Beetje nieuwschierig hoe anderen daar tegen aan kijken, omdat die pb's waar ik kom zo totaal verschillend zijn.

    Gr. Douce

  • JohnH

    Dat de bordjes die je bezoekt zo verschillend zijn dat kun je wel zeggen ja :)

    Het geeft m.i. aan dat je interessegebied erg breed is ;)

    Of het nu een recept, het geloof, de taal of een ander onderwerp betreft, als je reageert vind ik dat meestal to the point.

    Voel me overigens wel vereerd dat je mijn mening over jou wilt weten.

    Je vraag verbaasd mij wel enigszins omdat je nu aangeeft toch nieuwsgierig te zijn hoe een ander tegen jou aankijkt, :) maar omdat je het serieus vraagt wil ik er wel op reageren.

    Voor zover ik dat kan beoordelen maakt het jou namelijk niets uit wat een ander van je vindt, juist omdat je gewoon jezelf bent.

    Je bent wie je bent, met je sterke en je zwakke punten, maar altijd Douce en wat mij betreft moet dat ook zo blijven.:)

    Soms scherp, adviserend, vaak met humor, relativerend, soms zelf kwetsbaar.

    Het ligt natuurlijk aan het onderwerp, maar over het algemeen kan ik zeggen dat ik je inbreng zeer op prijs stel. Je tekst is prettig om te lezen en een eigen mening kan je niet worden ontzegt. Je gaat de serieuze discussie niet uit de weg en je kan ook omgaan met en genieten van niemandalletjes en ot berichten.:)

    Op het ene bordje doe je je niet anders voor dan op het andere bordje vind ik.

    Kortom Douce, je bent volgens mij overal jezelf en persoonlijk waardeer ik dat zeer.

    Ik hoop dat ik en de andere prikkers/meelezers, nog lang van jouw pennevruchten mogen blijven genieten, dus ga vooral zo door.:)

    Groet,

    JohnH.

  • Douce

    Dank voor je lieve oprechte woorden JohnH. Word ik een beetje stil van (dat wil wat zeggen hoor…;).

    Het is wel een heel verhaal geworden en je hebt gelijk, dat ik het strikt genomen niet zo belangrijk vind wat anderen van me denken. Wel vind ik het voornaam, dat ik in welke ambiance dan ook, niet meehuil met de wolven in het bos, maar bij mezelf blijf.

    Het is en blijft altijd een subjectief gegeven, hoe iemand naar je kijkt - dat geldt voor de pb's maar ook in het dagelijkse leven.

    Terzijde: wat bedoel je met pfo?? Waarschijnlijk zie ik iets over het hoofd…:D

    Jouw kabelaansluiting is in de Randstad volgens mij, klopt dat??

    Gr. Douce

  • JohnH

    Douce schreef:

    >

    > Dank voor je lieve oprechte woorden JohnH. Word ik een beetje

    > stil van (dat wil wat zeggen hoor…;).

    :+ Misschien had ik beter via de mail kunnen reageren, hoop niet dat je je opgelaten voelt met deze mening zo in het openbaar.

    > Het is wel een heel verhaal geworden en je hebt gelijk, dat

    > ik het strikt genomen niet zo belangrijk vind wat anderen van

    > me denken. Wel vind ik het voornaam, dat ik in welke ambiance

    > dan ook, niet meehuil met de wolven in het bos, maar bij

    > mezelf blijf.

    Een belangrijke eigenschap die je helaas soms te weinig op de bordjes tegenkomt;)

    > Het is en blijft altijd een subjectief gegeven, hoe iemand

    > naar je kijkt - dat geldt voor de pb's maar ook in het

    > dagelijkse leven.

    Ach, het is zo wie zo erg moeilijk om objectief te zijn…….:) zo zal iedereen wel zijn of haar eigen “faforieten” hebben op de diverse prikborden. Als je elkaar desalnietemin respectvol bejegent is daar m.i. ook niets op tegen.

    > Terzijde: wat bedoel je met pfo?? Waarschijnlijk zie ik iets

    > over het hoofd…:D

    pfo:? Waarschijnlijk bedoel je FLO = Functioneel Leeftijds Ontslag (een soort vut regeling)

    > Jouw kabelaansluiting is in de Randstad volgens mij, klopt

    > dat??

    Ook, maar zelf woon ik daar niet meer, ben wel geboren en getogen in Den Haag maar na diverse omzwerfingen woon ik nu al ruim 18 jaar op de Veluwe, vlak bij de dolfijnen:) :)

    >

    > Gr. Douce

    Groet,

    JohnH.