Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Soos voor babyboomers

  • José Peters

    Hallo lezers,

    De stichting VOOR welzijn Haagse Hout (Den Haag) wil vanaf 2007 starten met een Soos voor babyboomers. Omdat ik werk voor deze stichting (en zelf ook een babyboomer ben) heb ik de eer gekregen om hiermee aan de slag te gaan.

    Voor zover ik weet is er (nog) niet veel op dit gebied.

    Stel me voor een niet te grote, gezellige ruimte (is beschikbaar, moet nog wel wat aan veranderd worden) met goede muziek uit de jaren 60 enz. . Belangrijke vraag: “hebben babyboomers wel behoefte aan een eigen ruimte” en eigen activiteiten. Wie heeft er tips, ideeen of wil er mogelijk aan meehelpen om er iets leuks van te maken.

    Graag reacties naar José Peters, tel. 0703477297 of mail jpeters@voorwelzijn.nl

  • Dingetje

    Ik, ook babyboomer afkomstig uit Den Haag, zou zeggen meet de belangstelling af aan de belangstelling voor dit prikbord.

    Zie je al iemand uit weet-ik-veel-waar in den lande naar Haagse Hout komen? Het idee is misschien wel leuk op lokaal niveau maar landelijk, volgens mij, niet realistisch.

    Misschien kan je beter proberen middels een artikel in De Posthoorn.

    Veel succes.

  • Ma Molton

    Als je zo ver bent, dan kom ik wel met mijn Babyboomerkoor een keertje optreden.

    Ma

  • Dingetje

    Komt Opa dan met z'n trekzak ook mee?

  • José Peters

    Lijkt me heel erg leuk, dus graag.

    José

  • Ma Molton

    Voor meer informatie zie:

    http://schinkelbuurt.web-log.nl/schinkelbuurt/2006/03/schinkelkoor.html

    en opa Sepp zal zeker ook meekomen met zijn trekzak ;)

    Ma

  • Kees

    wat moet ik me bij een trekzakvoorstellen?

  • Ma Molton

    Dit dus……..Ma

  • Dingetje

    Zoiets dus