Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Bestaan ze nog

  • Dingetje

    Zijn er nog wel babyboomers? Iedere dag kijk ik op dit prikbord maar nooit is er iets geplaatst. Vraag me af of ze uitgestorven zijn en ik de enige nog in leven zijnde ben. :D

  • Douce

    Neen, ik ben er ook nog hoor. Het is hier zo stil, dat ik het dan jammer vind om iets te plaatsen. Geen respons is toch niks??????

    Gr. Douce

  • Dingetje

    Daarom is het zaak dat er hier wat leven in komt. Er zijn m.i. nog genoeg babyboomers.

  • Douce

    Misschien consumerende boomers, of niet boomers. Kan er weer wat om zeep geholpen worden…..

    Gr. Douce

  • Dingetje

    Hoezo? Is het weer fout gegaan dan?

    Zo ja, had niet anders verwacht. Zet een stel vrouwen bij elkaar en ze maken ruzie.

  • Douce

    Nou dat is natuurlijk niet zo, wel als er een paar geschiftelingen tussen zitten (man of vrouw)

    Gr. Douce

  • Ellen

    ik ben er ook nog hoor, een late babyboomer. Hopelijk vinden meer mensen de weg hiernaartoe.

  • erna

    Ik ben geen babyboomer, ben van 1938, maar zou best mee willen draaien tenzij jullie zeggen of de moderator, “neen jij hoort er niet bij!”

    Erna

  • Douce

    Een paar mensen heb ik hier op attent gemaakt Ellen, ik hoop dat ze meedoen.

    Als jullie dat ook doen, natuurlijk geen potentiele verziekers, gaat het vast goedkomen. Ik ga me beraden over een zinnige topic. (Of misschien wel een onzinnige…haha)

    Gr. Douce

  • Douce

    Leuk Erna “join the club”. Boomer of niet, we proberen er iets van te maken.

    Gr. Douce