Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

waar blijven

  • Desiree2

    nou ALLE babyboomers??? of zijn ze aan het genieten van het Zwitserleven gevoel ;-) :D

  • Els

    was het maar waar,het gevoel is er wel,maar de rest lukt nog niet zo!

  • Desiree2

    bij mij ook , wel het gevoel maar de rest, ping ping nee helaas, maar ik ben niet ontevreden hoor ;-)

  • johnny

    ben ook niet ontevreden in nederland,maar je weet nooit wat er nog kan gebeuren.

    maar om nou voor de ping ping (lol) in zwitserland te gaan wonen nou nee laat maar.Desiree2 schreef:

    >

    > bij mij ook , wel het gevoel maar de rest, ping ping nee

    > helaas, maar ik ben niet ontevreden hoor ;-)

  • Desiree2

    nou jaa wonen is een groot woord maar ik zou er wel eens een kijkje willen nemen, maar heb me laten vertellen dat zwitserland een erg duur land is om met vakantie te gaan, weet eigenlijk niet of dat waar is, daar tegenover staat dat ik evengoed al een aantal landen op de wereld heb gezien dus ook daarover ben ik niet ontevreden ;-)

  • Els

    Nee,ik klaag ook niet,ik kan nog altijd 2 maal per jaar op vakantie,heel vroeg in het voorjaar en heel laat in het najaar,we hebben op die manier toch al heel veel gedaan en gezien.

  • Desiree2

    waar ga je dan zoal naar toe??

  • Els

    vorig jaar ben ik begin Mei naar Kreta geweest en begin oktober naar Zuid Spanje,alletwee de keren heerlijk weer gehad en een prima appartement.

  • Desiree2

    ben je al eens in Bulgarije geweest??

  • Els

    nee,dat lijkt me niet zo leuk.mijn idee van een leuke vakantie is dat ik lekker met het openbaar vervoer overal naar toe kan,dat zie ik me niet doen in bulgarije.het schijnt wel mooie stranden te hebben.het ligt er dus maar helemaal aan wat je graag doet