Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

vrijetijdbesteding

  • Cindy

    Hallo,

    ik ben een student aan de radboud universiteit (Nijmegen) en doe een onderzoek naar de vrijetijdsbesteding van babyboomers. Ik ben daarom erg geïnteresseerd in informatie daarover. Kan iemand mij vertellen waar ik hierover informatie kan vinden. Of wil iemand zelf vertellen waar hij/zij zijn vrije tijd aan besteed?

    Ik ben erg benieuwd!

    Cindy

  • Desiree2

    ik besteed mijn vrije tijd aan vrijwilligerswerk bij voor en met dak en thuislozen en gebruikers van harddrugs, verder hou ik van internetten en mijn grootste hobby is reizen, uiteraard al naar gelang mijn budget

  • Els

    Ik ga 4 maal in de week naar de sportschool.2 maal in de week maak ik een wandeling van ongeveer 15 kilometer.verder lees ik graag,internetten vind ik leuk en ik ga ook heel graag op vakantie,maar vaker als 2 maal per jaar staat het budget niet toe.

  • Alie

    Ben van 55, net geen boomer, maar tuinier heel graag, pc vind ik het einde, lees elke week wel een boek, houd mijn huis netjes en gezellig en heb altijd verse bloemen , waar ik graag stukjes van maak,

    verder doe ik alles op de fiets,

    en in de winter ga ik weer naar fitness club en 1 X per week zwemmen,

    dan nog af en toe de huizen opruimen van de volwassen kinderen,+ klusjes doen en voor ze koken!

  • Henk Eisink

    Tot voor kort deed ik heel lang en heel veel vrijwilligerswerk. Daar ben ik nu mee gestopt. Ik kreeg een massa vrije tijd ineens. Die besteed ik vooral aan de tuin (Tuinieren), aan het huis (onderhoud/verbouwen), uitgaan (uit eten), TV-kijken, Computeren (vooral surfen/soms een beetje chatten: Webzapper@hotmail.com), Film's kijken op DVD/Muziek luisteren, Lezen en praten met vrienden/kennisen, enz.

    Henk