Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Muziek uit het babyboomtijdperk

  • Dingetje

    Welke muziek herinner je je nog uit je jeugd?

  • Els

    voor mij was het Elvis Presley,daar was ik helemaal weg van,ik luister er nu ook nog graag naar,heb alle muziek van Elvis,maar ook'fats domino,everly brothers,paul anka en teveel om op te noemen,ik luister er nog vaak naar.

  • Desiree2

    misa luba was mijn eerste plaatje dat ik kocht en vorvolgens was ik helemaal gek van mahalia jackson en haar genre

  • Henk Eisink

    De eerste plaat die ik kocht was “Honey” van Bobby Goldsbourough In Oldenzaal voor een meisje waarop ik smoor was (Hannie Bruinekool van de Trocaderobar).

    Muziek die ik me uit die tijd herinner was voornamenlijk duits georienteerd. Connie Frobours, Connie Francis, Heino, Peter Kraus, Peter Alexander, Freddy Quin en maar heel weinig engels (In the jungle)/italiaans (Ramona). Pas enkele jaren later kwamen Roy Orbison, Elvis Presley, Clif Richard, The Tielman Brothers, The Shadows, enz

    Henk

  • Dingetje

    Wat leuk. Van de artiesten die je opnoemt heb ik zelf ook heel erg veel muziek. Alles bij elkaar honderden titels. Behalve Elvis (sorry voor de fans) want daar had ik niet zoveel mee op, behoudens een enkel nummer dan.

  • Alie

    Ha die dingetje, leuk je te lezen das een tijd geleden!;-) ik vind Elvis echt afschuwelijk.

  • Dingetje

    Ja Alie, zeker een tijd geleden. Komt meer omdat ik op vrijwel geen enkel prikbord meer kom. Kijk wel dagelijks hier en prik er soms ook iets. Verder vind ik de prikborden, waar ik voorheen wel kwam, teveel gericht op het uitlokken van de mensen en daardoor weer een “lekkere” ruzie ontstaat.

  • jonnny

    helemaal mee eens,op een aantal prikborden is het niet leuk meer.

  • Alie

    Zeker weten, mensen hebben weinig respect voor elkaars mening, hun eigen mening is het enige dat telt, jullie hebben gelijk, en als je dan probeert de sfeer goed te houden door “proberen ”aardig te blijven noemen ze je een slijmbal, ja echt waar! groetjes van mij,

  • Dingetje

    Gelukkig is het hier nog clean, vandaar dat ik hier dan ook nog wel eens iets prik. Zodra het ook hier stront wordt of geen respect meer voor de mening van een ander ben ik ook hier weg.

    Jammer dat zo weinig babyboomers dit prikbord weten te vinden.