Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Nieuwe babywinkel online!

  • Kleine spetter

    Alles voor uw kleine spetter; sokjes, kleding, flesjes, fopspenen, kraammanden etc.

    Kom eens kijken op www.kleinespetter.nl

  • Ma Molton

    Zijn er ook spullen voor babyboomers te koop zoals steunkousen, hoorapparaten, suspencers, incontinentiemateriaal, stepinnetjes enz. enz.?

    Misschien snap je dit assortiment niet, kijk daarom even op wikipedia wat nou precies Babyboomers zijn en plaats de Spam voortaan op het juiste prikbord.

    Ma

  • Alie

    hahahaha die Ma, oma zijn is wel babyboom!!!!!

  • wim01

    Toch wel handig om te weten Ma Molton. Gisteren stond er op teletekst dat er een vrouw van ruim in de 60 ergens in Europa (ik meen Griekenland) bevallen was van een kind.

    En dan is het natuurlijk het makkelijkst dat je op internet op zoek gaat naar de babyboom pagina, dan kijkt of er een prikbord bij is, en vervolgens al zoekend op de site van kleine spetter terecht komt.

    Dat is veel handiger dan naar Hema of de V&D of de kringloop babyspullen te kopen.

    :D:D:D

  • Ma Molton

    Oooooh wat handig, zit de kleine spetter toch goed.

    Ben de laatste tijd zo misselijk ‘s morgens en ik laat opa Sepp dagelijks zure bommen meenemen………….het zal toch niet……..op m’n ouwe dag ;)

    Ma

  • @nnelies

    hahaha, mijn kleine spetter is 28 jaar.

  • Douce

    Net uit de luiers dus……………………………wha:D

    Gr. Douce