OPROEP: GEZOCHT!

Voor mijn studie media en cultuur is het de bedoeling dat er een korte documentaire/reportage gemaakt wordt aan de hand van een bepaald onderwerp. Dat onderwerp is in mijn geval het generatieconflict.

Ons idee is een persoonlijk portret te maken van een familie waarbij wij een persoonlijke schets willen maken van (het liefst) drie generaties generatieconflict. Op die manier willen we laten zien hoe generatieconflicten van alle tijden zijn en hoe dit zich heeft geuit in een bepaalde familie.

Wij zijn dus op zoek naar een ouder iemand, van ongeveer een jaar of 65 a 75, iemand van middelbare leeftijd 40 a 50 jaar en een jongere 15 a 25 jaar die zich allemaal hebben afgezet tegen hun ouders, deze mensen moeten het liefst directe familie van elkaar zijn. (opa, vader en zoon bijvoorbeeld) We willen graag met iemand in contact komen die bijvoorbeeld bij de punkbeweging heeft gezeten en waarvan het kind een gabber is (of is geweest). Dit is maar een voobeeld. We zoeken in ieder geval mensen die zich duidelijk hebben afgezet tegen hun ouders. En ik verwacht dat juist mensen uit de sixties dit hebben gedaan.

Kent of bent u zo iemand en vind u het leuk om hier aan mee te werken? Laat mij dit zo snel mogelijk weten. Het hoeft niet aan het perfecte plaatje te voldoen, vader en zoon kunnen bijvoorbeeld al interessant genoeg zijn. De personen moeten in ieder geval interessant genoeg zijn om er een mooie reportage van te maken.

Stuur een mailtje naar renate_trapp@hotmail.com of reageer in dit forum.

Iedereen alvast super bedankt!

Groetjes,

Renate