Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Hoi

  • Annelies

    Hoi allemaal, Ik heb me hier ook maar aangemeld. Bouwjaar 1958.

    Ik ben dezelfde als BusyLizzie/Repelsteeltje, maar om verwarring te voorkomen gebruik ik gewoon mijn eigen naam maar weer.

  • Douce

    Nou meid, dan wordt het juist lastig Annelies, want jij bent de laatste tijd nogal eens hernoemd…., he leuk joh. Wat een knollentuin.. Leuk je hond trouwens.

    Gr. Douce

  • @nnelies

    :) Hoi Douce, leuk dat jij hier ook van de partij bent. Ik blijf maar problemen houden met nicks die zomaar niet meer aan te melden zijn…snap er helemaal niks van :( Ik blijf proberen BusyLizzie terug te krijgen, want dat is duidelijker voor anderen misschien.

  • Douce

    Hoe komt het dat dat niet lukt??

    Gr. Douce

  • @nnelies

    Ik krijg steeds foutmeldingen met de bewering dat de inlognaam of het wachtwoord niet correct zijn. Is onzin, want die heb ik in een mapje en ze klopten echt. De laatste maanden heb ik het om de haverklap….Het lijkt wel of er iemand anders zit te rommelen.

  • Ziezo!

    Welkom!

    En dat het hier maar een gezellige prikboel mag worden, zonder dat er mensen uitgeschopt worden!

  • Douce

    Als je opnieuw in gaat loggen (ik vlieg er ook nogal eens uit), moet je niet je nick erin zetten, maar de naam waarmee je je destijds hebt aangemeld, waarschijnlijk je familienaam.

    Gr. Douce

  • @nnelies

    Ja, gebruikersnaam is anders dan een nicknaam, en ze staan allemaal netjes in het mapje, en toch krijg ik foutmeldingen. Anders probeer ik een heel nieuw emailadres aan te maken, en weer als BusyLizzie in te loggen, want dit is zo ook niks.

  • Douce

    Heb je het gewoon bij login geprobeerd??? En niet als je een bericht gaat plaatsen en dan je naam in moet vullen??? Ik vind het n.l. zoooooooooo vreemd.

    Gr. Douce

  • @nnelies

    Ik heb het gewoon bij inloggen gedaan, maar het lukt dus niet. Dit gelazer heb ik sinds mijn vroegere buurman iets aan mijn laptop heeft veranderd, maar het lijkt me stug dat dat er iets mee te maken kan hebben. Ik kom er maar niet achter wat er nou fout is.