Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

en het onderwerp van vandaag is.........

  • purk

    roep eens wat?

  • Nel

    Wat doen jullie nog voor werk de baby bommers dan :D

  • purk

    Tja, ik hoor hier eigenlijk niet thuis………………………..

    maar ik werk wel!

  • Nel

    Mag hoor :D

  • JohnH

    Ben al 3 jaar met FLO:D

  • Nel

    Flo::?:?:?

  • JohnH

    Functioneel Leeftijds Ontslag:D

  • Nel

    Ja klopt :D

  • @nnelies

    Ik ben van '58 maar werk al een tijd niet meer ivm botontkalking. Ik heb vroeger op kantoor gewerkt, en daarna werd het bejaardenzorg maar dat werd me te zwaar. Af en toe doen lijk ik zelf wel 80 als je me ziet lopen :(

    Ik ben dus gewoon thuis, maar doe wel een aantal kursussen, voornamelijk op het gebied van voeding. Vorig jaar heb ik ook een kursus para psychologie afgerond, en er ligt nu nog een halfafgemaakte kursus diergeneeskundige kennis en ik wil er eigenlijk nog wat anders naast doen. Reiki lijkt me wel wat… Verder teken ik graag, af en toe schilderen,ik hou van borduren, en lees heel veel….en ik zou heel graag wat meer willen afweten over edelstenen, dus voor dat soort dingen gebruik ik de pc regelmatig.

  • tante ria

    ik ben van het jaartal 1954

    ik doe nog verschillende dingen

    5 werkhuisjes de ene elke week de andere eens in de twee weken ik heb er 1 die maar eens per maand hoef,goed te combineren maak schoon bij mijn ouders

    79 en 81 jaar heb 7 strijkklanten dus strijk heeeeeeeeel veel

    ook mijn eige huishouding

    help mijn man zonodig ,dus in de oogsttijd moet ik helpen plukken en ook helpen dunnen ,fruit voor de veiling sorteren ,de boekhouding van het bedrijf ,kinderen zijn uit huis ,maar doen regelmatig een beroep op moeders heb een kleinzoon waar ik ook wel eens even op moet passen ,

    dussssssssss ik verveel me nooit en zit 's avonds vaak op de computer