Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Bladeren op de rails

  • Ziezo!

    Tja……het is weer herfst. Alsof de NS dat niet vantevoren kon weten. Vertragingen van en half uur tot een uur zijn heel gewoon, houdt er dus rekening mee als je door bosrijke (lees Veluwe, Utrechtse Heuvelrug ed) gebieden moet reizen met de trein!

  • Ma Molton

    Wij babyboomers zijn ook in de herfst van ons leven, ik begin ook al een beetje uit te vallen en ontspoord ben ik al jaren ;)

    Ma

  • Desiree

    krijgen de treinstellen weer vierkante wielen

  • Dingetje

    http://img.photobucket.com/albums/v610/Dingetje/spoorniet.jpg

  • Douce

    …we krijgen wel de mooiste herfstkleuren, prachtig toch??

    Gr. Douce

  • zeeuwtje

    Is grijs een herfstkleur ???:D:D:D

    zeeuwtje

  • Douce

    Ik sprak hier over mijn “state of mind” en mijn haar is, zoals je weet heel jong wit geworden. Mevrouw Peys kleur, alleen heb ik een zeer korte coup…….en ga nu een vreedzame coup voorbereiden;););)

    Gr. Douce

  • @nnelies

    Kort koppie en wit haar staat vaak prachtig! Ik heb een bos krulhaar en word ook behoorlijk grijs. Als ik het kort laat knippen gaat het nog sterker krullen, dus ik heb besloten om het nog wat langer te laten worden en het weer op te steken. Eigenlijk ben ik het geklooi met haarverf behoorlijk zat, dus misschien dat ik het maar helemaal laat uitgroeien….ben wel benieuwd of het de mooie kleur grijs zal zijn die mijn moeder heeft.

  • zeeuwtje

    :-) :-)

    zeeuwtje