Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

nassiballen

  • Nicole

    Het is weer eens wat anders dan crackers met soep uit een pakje

  • @nnelies

    Dat komt prima uit Nicole. Toevallig moet ik die dag naar Al-Fayed. Er hangt iets voor me klaar bij Harrods. Misschien kunnen we eerst wat gaan winkelen? Een high tea wordt zo afgezaagd voor de zoveelste keer he?

  • @nnelies

    Ik twijfelde of ik het recept zou vragen :D

  • johnny

    nou leuk hoor daar heen te gaan en laten verwennen zonder mij.

  • @nnelies

    Ik zal eens aan Mo vragen of er genoeg plaats is in de helicopter. Kleine moeite om jou ook even op te pikken, toch.Misschien ook leuk voor Channah ?

  • johnny

    moet toch lukken denk ik anders moeten wij mijn ,,jet,, nemen vindt het alleen zo ongezellig,

    zal zorgen dat de bar gevuld is en dat mijn hostes ook ff met hapjes rondgaat b.v een nassiballetje.

  • Channah

    Een helicopter? Nou nee, ik wens wel in een privé-vliegtuig vervoerd te worden. Voor minder doe ik het niet! ;-)

  • Nicole

    He ja gezellig, doen we. Ik heb ook nog iets besteld bij Harrods, komt mooi uit dan en die limo blijft alle dagen dat we er zijn voor ons rijden dus we hoeven niet met de metro.

    High tea komt ondertussen mijn neus uit, we gaan bij Harrods boven wat lekkers bij de koffie nemen, een klein hapje.

  • Nicole

    Zal ik vragen of jij ook mee mag John?

  • Nicole

    Doe maar niet :) straks heb je ook zo'n klodder kots op je bord liggen als op die foto van Ziezo. Ik kan er niets anders van maken.