Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Gaat dit forum sluiten?

  • babyboomer

    Beste bezoekers,

    Ik heb al enige tijd geleden besloten te stoppen met het beheer van de http://babyboomer.startpagina.nl. Ik ben op zoek naar een nieuwe beheerder voor de pagina. Dat is tot nu toe niet gelukt.

    Zoals jullie weten is het forum gekoppeld aan de startpagina. Als die wordt opgeheven geldt dat ook voor het forum.

    Is er onder jullie iemand die het leuk vindt de http://babyboomer.startpagina.nl en daar mee het forum te gaan beheren? Het is leuk werk en niet moeilijk. Heb je belangstelling dan kun je me mailen op babyboomer@startpagina.nl.

    Lukt het definitie niet een nieuwe beheerder te vinden dan verdwijnt de pagina en het forum.

    Ik zal dat dan enige weken tevoren aankondigen zodat jullie dan gezamenlijk een nieuw onderkomen kunnen zoeken.

    Met vriendelijke groet,

    Vincent

  • Channah

    Dag Vincent,

    Op de eerste plaats wil ik je complimenteren met de manier waarop je het babyboomerprikbord beheerd hebt. Ik geloof dat dit het enige startpaginaprikbord is dat nooit gesloten is vanwege door raddraaiers veroorzaakte rellen. ;) Je hebt altijd rustig en op tijd ingegrepen als het fout dreigde te gaan lopen. Mijn dank hiervoor.

    Via dit prikbord heb ik een aantal aardige mensen ontmoet, sommigen zelfs in het echte leven. Met hen zal ik uiteraard contact houden, maar het prikbord gaf ons de gelegenheid om met elkaar - en soms met anderen erbij - van gedachten te wisselen over diverse onderwerpen. Hoewel het hier de laatste tijd erg rustig is zal ik dat toch missen. Ik voel me echter niet geroepen om de pagina en het forum te gaan beheren. Maar wellicht een van de anderen?

    Groeten van Channah

  • erik

    Nee, ik niet, ik beheer elders ook al een forum en dat lijkt me voldoende. En alleen dit forum in de gaten houden zou ik geen probleem vinden, maar de pagina die er bij hoort onderhouden, met een onderwerp waar ik eigenlijk weinig relatie mee heb, dat zie ik niet zo zitten.

  • Channah

    Hoewel ik tot de doelgroep babyboomers behoor heb ik eigenlijk ook geen behoefte aan een speciale pagina over dit onderwerp. Ik loop echt niet de hele dag te denken: “Ik ben een babyboomer,” net zo min als: “Ik ben een oudere of senior.” Ik houd er eigenlijkniet van om mensen naar leeftijd in vakjes te stoppen. Eigenlijk houd ik natuurlijk helemaal niet van vakjes. ;)

  • azalaia

    Ik haat hokjesmentaliteit. Ik voel me hoe ik me voel, en dat heeft niets met leeftijd te maken. Ik ben zo oud/jong hoe anderen tegen mij aankijken, en dat is voor iedereen weer verschllend. Ik maak mij er niet druk over.

    azalaia

  • azalaia

    Ik houd wel van vakjes in mijn keukenla, soort bij soort haha….

    azalaia