Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Interessante website

  • saarB

    Hallo ik wil jullie graag uitnodigen om eens op mijn site voor vitale senioren te kijken. Als er mensen zijn met een relevante website zou ik graag een link uitwisselen. Verder ben ik benieuwd naar reacties. vitale senioren

    Alvast bedankt

    Saar

  • Louise

    Het enigste wat ik zie is dat de pagina niet gevonden kan worden.

  • dick

    Ik ook. Best interessant:D

  • Anne

    http://vitalesenior.webnode.nl/

  • smurfke

    Ik zat zo eens wat rond te kijken op de site. Toen kwam ik dit tegen :

    Probeer wel altijd in te schatten hoeveel voedsel er nodig is. Kliekjes kunt u beter niet te lang bewaren, en u moet ze goed verhitten bij het opwarmen. Een magnetron is een aantrekkelijke optie omdat het minder tijd en energie kost en het risico van brandwonden minder groot is. Ook andere eenpansgerechten zoals risotto zijn lekker. Het voordeel van dit soort gerechten is dat u kleine hoeveelheden kunt bereiden, waardoor u minder voedsel hoeft weg te gooien en niet uitdroogt.

    De laatste zin snap ik niet helemaal. :)

  • azalaia

    Dit lijkt op een kookadvies uit de jaren '50…..toen mensen nog niet wisten dat je kliekjes niet te lang moest bewaren vanwege dat er hoegenaamd geen vitamine meer in zit. Van kleine hoeveelheden voedsel hoef je uiteraard minder of helemaal niets weg te gooien…(dat wist ik nog niet haha… :D)

    En dat uitdrogen slaat op het feit dat je kleine hoeveelheden meteen in 1 keer op eet en dus niet meer hoeft te bewaren met kans op uitdroging in de koelkast.

    azalaia

  • Channah

    Heel fijn dat eenpansgerechtan als risotto mij in kleine hoeveelheden gemaakt behoeden voor uitdroging. :D

  • azalaia

    hahaha…in de jaren 50 had je nog geen tuppeware goed afsluitbare bakjes of hoe je dat ook schrijven mag, waarin kleine en grote hoeveelheden kliekjes werden behoed tegen uitdroging in de koelkast…:D

    azalaia

  • Channah

    Maar ik pas niet in een Tupperware-doosje, Azalaia. Vandaar dat ik zo blij ben met die tip teen uitdroging. :D

  • azalaia

    Hahahahahahahaha……………………….:D (tu)

    azalaia