Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Dit forum blijft toch bestaan

  • babyboomer

    Het is toch gelukt een nieuwe beheerder voor de babyboomer.startpagina.nl te vinden. Dit forum blijft daardoor bestaan.

    We proberen de overdracht zo te regelen dat alles “on-air” blijft.

    Mocht dat niet lukken en is het forum daardoor even niet bereikbaar dan weet u dat het spoedig daarna weer zal verschijnen.

    Groet,

    Vincent

  • dick

    Ik had al een krans besteld. Nou maar kijken of ik die kan afzeggen.

    En een doos met Verkade lichtjes. Deze laatste kan ik zelf wel gebruiken.

    Heb ook nog 4 st. van die kunstkaarsjes zitten elk in een potje en doen het op een batterijtje.

    Kreeg ik met oiud en nieuw van de Apotheek inplaats van het jaarlijkse doosje met pepermuntjes.

    Vroeg nog waarom ik geen kerstpakket kreeg als beste klant zijnde. :D

  • Channah

    Dankjewel, Vincent.

  • dick

    Eens afwachten of hier echte BB mensen komen en niet zoalsop Senioren die daar steeds iemand aanvallen op eventuele taalfouten die ze notabene zelf ook maken.

    Lijkt wel op een Puber of schoolplein bordje.

    Rare mensen op de wereld zeg.

  • Sietse 45

    Ja dick onze lieve heer,

    heeft vreemde kostgangers.

  • erik

    Ja, daar keek ik toevallig van de week. Ik zie er wel de nodige “bekenden” bij die onruststokers, nietwaar Sietse :):)

    Erik, geen BB-er, wel hier….

  • Channah

    Daar spreek je een zeer waar woord, Sietse! :D

  • Sietse 45

    Je komt ze overal tegen erik zelf hier in Friesland:D

  • azalaia

    Channah….., ik wilde het niet zeggen…:P

    azalaia

  • dick

    Hoe is het met de reigers in het Oosterpark. In de buurt zat je toch> Veel op Dierenprikbord kwam je,. Dat weet ik nog wel.

    Van huis uit ben ik ook Amsterdammer, We hebben wel eens mail contact gehad. Weet het zeker.