Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Complimenten.

  • Channah

    Vanavond heb ik samen met twee vriendinen bijzonder lekker gegeten in een restaurant van een echtpaar waarvan de vrouw het eten bereidt en de man op bescheiden en uiterst zorgzame wijze bedient. Eén van de vriendinnen had daar nog nooit gegeten en was zeer onder de indruk van die goede zorgen. Bij het weggaan kregen wij een hand van meneer, waarop deze vriendin uit de grond van haar hart zei: “U bent een lieve man.”

    Wat is dat toch leuk als mensen zulke welgemeende complimenten maken!

  • Sietse 45

    En dat ben ik dan roerend met je eens:D

  • Channah

    We zouden het veel vaker moeten doen.

  • Marjorie

    Hartverwarmend :)

  • Channah

    Ik zat nog even wat rond te kijken op internet en toen kwam ik dit tegen: http://www.nationalecomplimentendag.nl/

    En dat is dus vandaag. Het was niet mijn bedoeling om die dag te promoten. Ik word niet goed van al die dagen: moederdag, vaderdag, Valentijnsdag, secretaressedag etc. De bedenkers van die flauwekul krijgen van mij dus géén compliment! ;)

  • erik

    Ik was gisteren bij de Hema. Ik wilde naar buiten en een oudere man wilde naar binnen. Ik deed de deur open en wenkte hem om hem binnen te laten. Hij vond dat zo apart dat hij moest lachen en daarna wenste hij me een fijne dag :):)

  • dick

    Ik ben tegenwoordig,scootmobiel gebonden, krijg toch wel veel mederwerking vooral in een supermarkt.

    Moet wel eens wat van boven pakken, Dat lukt me zelf wel., Maar vaak wordt er gevraagd zal ik het ff voor U pakken.

  • Channah

    Complimenten brengen een hoop gezelligheid. :)

  • Sietse 45

    dick Schreef:

    ——————————————————-

    > Ik ben tegenwoordig,scootmobiel gebonden, krijg

    > toch wel veel mederwerking vooral in een

    > supermarkt.

    > Moet wel eens wat van boven pakken, Dat lukt me

    > zelf wel., Maar vaak wordt er gevraagd zal ik het

    > ff voor U pakken.

    Bedankje je de persoon dan ook?

    of zeg je had het zelf ook wel gekunt.

  • dick

    Tekst verwijderd door de moderator.