Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Twitteren (Speciaal voor Sietse)

  • Channah

    http://www.taalbaas.blogspot.com/2012/03/twitterje-en-tsjitterje.html

    Zo, dat weten we ook maar weer! :)

    Twitteren jullie eigenlijk? Ik niet.

  • Sietse 45

    Ik Tsjitterje niet en ook Tsjetterje niet:D

    maar Tsjetterje zou op zich kunnen.

  • erik

    Ik twitter amper, maar volg wel mensen op Twitter. Mensen die leuke tips hebben voor websites en artikelen bv. Emiel Roemer, Wouke van Scharrenburg, Femke Halsema, Sylvia Witteman etc.

  • Channah

    Na een par blikken in mijn Frysk Wurdboek geworpen te hebben ga ik ook voor tsjetterje. :)

  • Channah

    Ik ben niet geabonneerd op Twitter, e ik volg eigenlijk niets. Alleen - soms - die van mijn mijn vriendin Dafne Westerhof, want die zet ze ook op haar website www.familiebofkont.nl.

  • azalaia

    Ik twitter wel, heb 2 volgers, mijn jongste dochter en schoonzoon, en mijn tweets zijn dan ook hoogstpersoonlijk meetal aan mijn dochter gericht omdat verder niemand ze kan lezen. Er zit een slot op en als iemand mijn tweets wil volgen, moet er eerst toestemming worden gevraagd aan mij, maar daar begin ik niet aan. Ik gebruik het min of meer als een privé chat programma als we toevallig beide achter de pc zitten.

    azalaia

  • Sietse 45

    Channah Schreef:

    ——————————————————-

    > Na een par blikken in mijn Frysk Wurdboek geworpen

    > te hebben ga ik ook voor tsjetterje. :)

    en skiepkes die bletterje:D

  • Channah

    :)

  • Channah

    Nou, dat is mini-twitteren. :D

    Ik gebruik e-mail gewooon als ik zin heb om een beetje heen en weer te kletsen.Of ik bel even.

  • azalaia

    Dat doe ik ook wel, maar als we toevallig beide achter de pc zitten en ik zie een tweet van haar verschijnen, dan reageer ik daar meteen op en zij weer op mij haha….en zo zijn we dan aan het chatten. Ik heb een vriendin wonen in Dubai en af en toe kletsen wij wel 2 uur achter elkaar via Skype. Dt kost niks en je ziet elkaar in groot beeld en zonder microfoon kunnen gewoon met elkaar praten, zelfs als ik even naar de keuken ga om koffie te maken, dan praat ik gewoon door alsof ze in mijn kamer op de bank zit….

    Wat een staaltje van moderne techniek….

    azalaia