Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Belastingaangifte

  • Channah

    Zo, de klus is weer geklaard: de jaarlijkse belastingaangifte.

    Ik vraag me ieder jaar opnieuw af waarom ik dat steeds uitstel, zodat ik het altijd bijna op het laatste moment moet doen, want eigenlijk vind ik het wel een leuk werkje.

    Hebben jullie hem al ingevuld en opgestuurd? Moet vóór 1 april, a.s. zondag dus.

  • Sietse 45

    De oudste dochter doet het.

  • erik

    Ja, 8 maart was hij de deur uit :)

  • Channah

    Snelle Erik! :)

  • erik

    Snelle man die het voor ons doet, ik hoef alleen de papieren bij elkaar te zoeken en geld voor hem te pinnen :):) We krijgen ieder jaar rond 2000 euro terug, daar wil ik wel voor doorwerken…

  • Channah

    Ik heb het lang geleden een keer laten doen door een deskundige. Dat was toen nog voor mijn zusje, en dat was behoorlijk ingewikkeld, leek mij. Die deskundige was een broer van een vriendin, dus ik ging inderdaad met een stapel papieren (en vriendin) daar gezellig op de koffie. Ik ben er naast gaan zitten toen hij de aangifte deed, en daar heb ik zoveel van opgestoken, dat ik het daana altijd zelf heb gedaan, voor zowel mijn zusje als voor mijzelf. Met goede resultaten.

    Het wordt steeds gemakkelijker, want een gedeelte van de gegevens hebben ze al voor je ingevuld. Bij mij is alleen dat freelancen eventjes wat uitzoekwerk. En aftrekposten natuurlijk. Maar ik heb best een geordende administratie, dus alles is prima terug te vinden.

  • anneliesgld

    Man doet het

    Kom hier zowat niet op

    probeer het best vaak

  • Channah

    Hoi Annelies,

    Alles goed met je?

    Wat raar dat het inloggen hier niet goed lukt..

    Groeten van Channah