Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Nepzeemijn: twee mannen in bootje gezien

  • Sietse 45

    Nepzeemijn: twee mannen in bootje gezien

    Gepubliceerd op 02 april 2012, 10:32

    Laatst bijgewerkt op 02 april 2012, 10:45

    LEEUWARDEN - De politie is met man en macht op zoek naar twee mannen van tussen de veertig en vijftig jaar.

    Zij zitten mogelijk achter de ‘nepmijn' die zondag de Explosieven Opruimingsdienst naar Leeuwarden bracht.

    Een paar jongens zagen zaterdagavond laat een bootje varen bij de Westerkade.

    Twee mannen aan boord, een met een wit petje, gooiden een steen met een touw in het water. Daarna duwden ze volgens de jongens een bolvormig voorwerp in het water.

    ,,Ze riepen naar de mannen: wat zijn jullie aan het doen? Daar reageerden ze lacherig op'', vertelt politiewoordvoerder Anne van der Meer.

    Toen half Leeuwarden zondagmiddag in rep en roer was, meldden de jongens zich als getuige bij de politie.

    Lees hier hoe de ontwikkelingen elkaar zondagmiddag opvolgden

    Bekijk fotoalbum

    http://www.lc.nl/friesland/regio/article14766143.ece/Nepzeemijn%3A-twee-mannen-in-bootje-gezien-

  • Channah

    Een misselijke eenaprilgrap.

    Ik hoop dat ze die grappenmakers vinden, en dat ze alle gemaakte onkosten moeten betalen.

  • Sietse 45

    Ik had niet verwacht dat ze dit zo serieus oppakten vanwege die 1 april grappen.

    ze hadden ook zo'n vermoeden eerst dat dit wel eens zo kon zijn.

    Toch voor alle zekerheid een onderzoek gestart.

    Maar als ze die beide kerels krijgen dan kost dat de mannekes een mooi zak met geld.

  • erik

    Als je die foto ziet weet je toch meteen dat het een grap is, zo'n enorme zeemijn ineens een Leeuwarden, 20 km van zee verwijderd.. Nu schaamt de politie zich dat ze er in zijn getrapt en gaan ze stoer doen.

  • Sietse 45

    Het is echt onbegrijpelijk ze staan nu wel echt voor lul de ingezonden stukjes liegen er ook niet om,

    het schaamrood om de kaken hebben ze nu.

    Nu proberen deze 2 personen te pakken zien te krijgen zal moeilijk gaan zijn geen Leeuwarders volgens mij,

    komen eerder uit ander gedeelte van de Provincie vandaan:D

  • Channah

    O jee, ik had het plaatje niet gezien, alleen de tekst die Sietse plaatste gelezen. (:D

  • Sietse 45

    Zijn ingezonden stukken genoeg in de krant en van verschillende aart,

    maar de meesten wel zielig voor de burgevader en consorten.