Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Mannen diëten op het werk net zo fanatiek als vrouwen

  • Sietse 45

    Ja dan is die bril toch het beste middel maak er zelf ook graag gebruik & misbruik van, heb mijn bril vergeten:)

    En geen hotpens en leggings:?

  • Channah

    Met een print-T-shirt. :D

  • azalaia

    Als IK jou was..maar ik ben jou niet…zou ik geen lenzen nemen, ook geen multifocale lenzen, maar een zogeheten glasbril. Een montuur met alleen pootjes. Je hebt dan keus uit verschillende vormen en grootte van het kunststof glas rekening houdend met het leesgedeelte. Een hele smal en rechthoekig model is te weinig om daar nog een onzichtbaar leesgedeelte in te slijpen. Een bril als deze laat alles vrij van het gezicht en je hebt geen leesbril meer nodig.

    Het is ook veel vriendelijker voor je ogen, lenzen IN je ogen kan zeker in het begin behoorlijk irriteren en tranen.

    Ben je zoiets al gewend vanaf veel jongere leeftijd, dan kan je gerust lenzen nemen.

    azalaia

  • Channah

    Toen ik meer dan 20 jaar geleden mijn eerste leesbril aanschafte wilde ik al contactlenzen. De opticien zei toen dat ik dat niet moest doen omdat ik toen nog heel goed in de verte zag, en het alleen om het lezen ging. Dus ik aan de leesbrillen. Mijn allereerste waren overigens van die glasbrillen (ik had er meteen twee aangeschaft). Wat een ellende, want die dingen zijn ongelooflijk kwetsbaar. Ze waren meer in reparatie dan op mijn neus. ;)

    Op gegeven moment ben ik overgestapt naar de goedkope brillen van o.a. de HEMA. Ik denk dat ik er op het ogenblik zo'n 10 in gebruik heb, passend bij mijn kleding. Als het dan toch moet, dan maar zo leuk mogelijk. Maar ik ben nooit gewend aan die brillen, en ik zal er ook nooit aan wennen. Net als aan hoeden en mutsen, dingen in mijn haar en wapperende oorbellen. Dus ik ga toch écht voor de multifocale lenzen. Ik kan mijn ogen gewoon met mijn vingers aanraken, dus ik verwacht niet al te veel problemen. Het zal natuurlijk wel wenen zijn, maar dat is met alles.

    Maar eerst moet ik het project Schoonenberg voor de oren nog in gang zetten. Dat wil zeggen: eerst naar de huisarts om te kijken of de gehoorgang vrij is, en dan naar die winkel. Ik had al veel eerder gewild, maar er waren 7 weken lang ernstige problemen met mijn oude katerman Sjarel van bijna 19 jaar. Gelukkig is hij er nog, en het gaat nu best goed met hem. Dus komende week begin ik met d algehele renovatie van mijn hoofd. :D

  • Sietse 45

    Ja waarom niet:D

  • Channah

    Dat meen je toch niet?????

  • Sietse 45

    Waarom niet? met een prachtige mooie opdruk zie je het voor je:D

  • Channah

    Foto! Maar dan wel met hotpants erbij aan! :D

  • Sietse 45

    Channah Schreef:

    ——————————————————-

    > Foto! Maar dan wel met hotpants erbij aan! :D

    Dat zal prachtig staan en passend zeker weten>:D<

    en op deze jonge leeftijd nog word echt een plaatje hoor(tu);)

  • Channah

    Ik ben benieuwd, Sietse! :D