Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Teken verwijderen

  • Channah

    Ik was mijn handwerkrommeltjes aan het opruimen, en vond toen zo'n heel klein opvouwbaar schaartje. Ik heb inmiddels een echt borduurschaartje, dus het opvouwbare zit nu in het rugzakje.

    Ik prik blaren nooit door. Zo'n blaar ontstaat niet zomaar voor niks. Ik plak ze wel af met een steriele antiblarenpleister. Maar met wandelen heb ik nooit blaren: goede en ingelopen wandelschoenen en dito sokken.

  • Sietse 45

    En een klein zakmesje zou er nog bij kunnen:D

  • Channah

    Ja hoor! Nog even en ik moet een boodschappenkarretje meenemen als ik ga wandelen. :D

  • azalaia

    Wat dacht je van een klein naaiwerkje voor tijdens de wandel rustpauzes… :D Kan nog nèt in dat kleine rugzakje >:D<

    azalaia

  • azalaia

    god, ik heb in tijden niet zo gelachen, niet normaal meer…ik vond het zo humoristisch worden, hoe kleiner het rugzakje, hoe meer erin kon hahaha…., daar ga ik weer…..

  • Sietse 45

    azalaia Schreef:

    ——————————————————-

    > Wat dacht je van een klein naaiwerkje voor tijdens

    > de wandel rustpauzes… :D Kan nog nèt in dat

    > kleine rugzakje >:D<

    >

    > azalaia

    Hahaha :D

  • Channah

    Hahahahaha! En voor als ik geen zin heb in een naaiwerkje zeker ook nog een breiwekje, haakwerkje, borduurwerkje en een boek mee? :D

    Doet me wel denken aan lang geleden toen ik nog op vakantie moest. Dan nam ik inderdaad van alles mee om maar dingen te kunnen doen. ;)

  • azalaia

    Een boekje, ja, maar dan een miniboekje en die bestaat: Huwelijksgeluk van L.N. Tolstoi van 11x8 cm met rode harde kaft. Zou ook helemaal nog in je rugzakje passen want het boekje is ook nog lekker plat…>:D< Je hebt ook nog uitschuifbare bekertjes, die druk je als een harmonica in elkaar, is erg handig voor als je geen grote dingen wilt meenemen. In één zo'n uitschuif beker kan 300 cl vocht… (tu)

    azalaia

  • Lisa

    Jammer genoeg betreft het hier een hoax. Teken kun je maar beter niet bedekken met zeep, nagellak, alcohol enz, want dan heb je veel meer kans dat de maaginhoud wordt uitgebraakt of dat de teek extra speeksel gaat produceren, en loop je weer meer kans op bv de ziekte van Lyme. Beetje vreemd ook dat iemand niet bij een teek op haar rug zou kunnen komen met een pincet maar wel met een klodder zeep en een watje. :S

  • Channah

    Bedankt voor de waarschuwing dat het hier een hoax betreft.

    Maar het is niet zo vreemd dat iemand met een watje met groenezeep wél een teek te lijf kan gaan en met een pincet (of tekentang) niet. Dat laatste vergt namelijk nogal wat precisie.