Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

En wat is dit?

  • Wilhelmina

    Hartstikke lief van ! Ik ben in Schiedam in een ‘kook’winkel geweest maar daar hadden ze 't niet.

    Groetjes, W.

  • Channah

    Vanmiddag ben ik in deze winkel geweest: http://www.nlstreets.nl/NL/winkel/kom-aardewerk–interieur-wonen-amsterdam/. Helaas, ze hadden de citroenpers niet Ik had de mijne meegenomen, en de dames vonden hem hartstikke leuk. Ik heb van hen een adresje waar Spaans aardewerk verkocht wordt gekregen, en daar importeren ze ook uit andere landen. Dus volgende week ga ik daar even langs, moet daar toch in de buurt zijn.

    Verder heb ik vriendin W. gevraagd of zij via haar schoonzoon Italiaanse winkeltjes wist, maar daar kon ze niet zo gauw opkomen. Ze zal het hem vragen.

    Wordt vervolgd dus. :)

  • Wilhelmina

    Wordt 'n spannende zoektocht! Ik ga binnenkort naar Harderwijk. Dat zijn ook wel leuke winkeltjes dacht ik, misschien hebben ze daar iets dergelijks …

    Groetjes, W

  • Channah

    Harderwijk schijnt - buiten dat het een leuk plaatsje is - ook veel leuke winkeltjes te hebben. Ik ben slechts één keer in Harderwijk geweest, en dat zal in ongeveer 1975 geweest zijn. Toen vond ik het ook al leuk. Ik heb toen een Chinees rieten mandje met deksel gekocht, waar de onderzetters voor glazen (die ik bijna nooit gebruik, alleen voor echte kledders) in zitten, en dat op tafel staat. Maar Harderwijk wordt binnen niet al te lange tijd weer bezocht. ik heb een vriendin die in Ermelo woont. Ik heb haar overigens in Amsterdam ontmoet, waar zij hel vaak is, en daardoor hebben onze ontmoetingen alleen nog te A. plaats gevonden. Maar daar komt dus binnenkort verandering in, en dan staat Harderwijk op ons shop-lijstje.

  • Wilhelmina

    Nou H'wijk heeft zeker leuke winkels en winkeltjes. Niet alleen de keten-winkels die je overal tegenkomt. En er zijn ook nog 'n heleboel gezellige terasjes! De laatste keer dat we er waren was er te weinig tijd (familiebezoek) om gezellig te winkelen helaas. Groetjes en veel plezier daar!

  • erik

    Ik heb er gewoond, maar op een leeftijd dat leuke winkeltjes niet bepaald aan mij besteed waren. Mijn vader werkte bij het Dolfinarium, dus na het avondeten gingen we wel eens dolfijnen eten geven. Daar heeft een kind meer aan als fijne jeugdherinnering :)

  • Channah

    Hoewel ik nogal ambivalent sta tegenover dolfinaria en dierentuinen lijkt het mij veel leuker om dolfijnen te voeren dan te winkelen, ook al ben ik nu een oud besje. Een paar jaar geleden heb ik in Arits een giraf gevoeerd, zonder hek ertussen. Wat een belevenis!