Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

postelein

  • erik

    Straks ga ik het voor het eerst eten, postelein (in stampot-vorm). Ik heb al geproefd, lekker :)

  • Channah

    Ik heb het nog nooit gegeten. Mijn beide ouders lustten het niet, dus het kwam niet op tafel. Hetzelfde gold/geldt voor raapstelen. Dat had ik tot een paar jaar gelden ook nooit genuttigd, maar het werd in mijn vriendenkring aangeprezen als zijnde een delicatesse. Dus zocht ik voor de zekerheid een recept met naast de raapstelen ingrediënten waarmee je een drol lekker kunt maken. Helaas…… het mocht niet baten. Het komt niet meer op tafel. :(

  • erik

    Het lag in de winkel en ik dacht: hoogste posteleintijd! Alles ging schoon op vanavond :)

  • Channah

    Haha, posteleintijd. :D

    Heb jij dit jaar eigenlijk verse kapucijners in de winkels gezien, ik niet. En als er iets is dat ik lekker vind is het dat wel.

  • erik

    Nee, maar ook niet naar gezocht als ik eerlijk ben :)

    Vanavond focaccia gebakken. Eentje met zongedroogde tomaatjes, eentje met groene olijven en eentje met alleen de kruiden die al in het meel zaten (van de molen in Zoetermeer). lekker :)

  • Channah

    Mmmmmmmmm…. focaccia, lekker!

    Ik zag en rook er vanmorgen een bij mijn meer dan uitstekende warme bakker, maar ja: te groot voor één persoon.:( Maar binenkort komt vriendin D eten, en dan ga ik op de Italiaanse toer. En zoals de Italiaanse vader van iemand op een totaal ander prikbord eens verzuchtte toen er in eerste instantie geen brood werd geserveerd bij de warme maaldijd in een restaurant: “Zonder brood kan ik niet eten.” :)