Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

1-01-2013

  • azalaia

    Het nieuwe jaar is weer begonnen met de hele dag tot nu toe, 18:00 uur, wordt er nog steeds hard knalvuurwerk afgestoken . Die jongetjes weten niet van ophouden.

    Het begint al half december zodra de kerstvakantie is begonnen en het zal nog wel even doorgaan een paar dagen. Mij interesseert het niet zo, maar mijn honden blijven zo bang van die harde ontploffingen. Het zijn veel te veel van die jongetjes, je ziet ze overal en hebben allemaal vuurwerk in plastic tassen bij zich die ze ook overal neergooien, nergens is een stuk straat waar je ze niet ziet zodat de honden daar even rustig hun behoeftes kunnen doen. Gek worden ze ervan. Jammer dat de scholen niet morgen weer beginnen maar pas volgende week maandag. Echt jammer!

    azalaia

  • Channah

    Het was hier gisteren erger dan voorgaande jaren met het vuurwerk. Maar vanaf 28 december - vanaf die datum mocht het vuurwerk pas verkocht worden - tot gisterenochtend heb ik nauwelijks iets gehoord als ik 3 knalletjes heb waargenomen is het veel. Maar gisterenochtend om half negen hoorde ik de eerste knallen. Dat is zeer ongebrukelijk voor deze buurt, meestal begint het pas in de middag. Maar niet erg, af en toe een knal, wel meer dan vorig jaar. Ik dacht dat het kwam omdat er regen verwachtwerd, en men daarom maar vroeg begon met het verjagen der boze geesten. Maar met middernacht bleek dat er nog heel wat vuurwerk in voorraad was gehouden, en was het écht een stuk erger dan voorheen Gelukkig niet al te lang. En vandaag heb ik totaal helemaal niets gehoord.