Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Het tijdstip van de avondmaaltijd

  • axel

    Sinds ik alleen ben, nu 3 jaar, eet ik meestal tussen 5 en half 6 net voor mijn dagelijkse soap van Neighbours (Buren) even na half 6 op de VRT. Het vroege tijdstip komt waarschijnlijk doordat ik altijd maar 2 keer per dag eet. :P

  • Channah

    Krijg je dan 's avonds niet de geeuwhonger?

  • axel

    Ja nu wel maar daarom ga ik altijd om 23 uur slapen maar nu heb ik morgen geen verplichtingen vandaar. ;)

  • Channah

    Dus nu neem je een lekker stukje kaas of zoiets. :D

  • axel

    Ja dat waren dus een paar plakjes 30+ van Milner. Als je dus eerder naar bed gaat drink en snoep je minder zo simpel is dat. In een eerder leven ging ik altijd pas om 2 uur half 3 naar bed en ja dan blijf je gaan, kroketten bakken e.d. :P

  • Channah

    Als je later op de avond eet snoep je ook minder. Dan moet je natuurlijk ook later lunchen, want anders ga je 's middags calorieën naar binnen zitten werken. ::o

  • axel

    Ik kan niet later op de avond eten want dan ben ik over mijn eetlust heen.

    Het zal wel een vorm van gewenning zijn. ;)

  • Channah

    Maar als je over je eetlust heen bent ga je toch ook niet snaaien en snoepen?

  • axel

    Ik hou niet zo van zoet wel van hartig en dat is dan meestal laat op de avond vandaar mijn limit van 23 uur. Mijn dagsluiting is tegenwoordig Pownews om 22.45.

    Kauwgom is een goed alternatief om de honger te stillen en nog goed voor je tanden ook. (tu)

  • Sietse 45

    Lijk me eerder andersom:D