Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

nassiballen

  • Channah

    Ja, soms denk ik wel eens: het plebs heeft het maar goed! Wij kunnen ons dat natuurlijk ook best veroorloven met onze gigantische inkomens, maar we kunnen het niet maken om gezien te worden in een gelegenheid waar ze dit soort heerlijkheden serveren. :D

  • johnny

    ga morgen maar eens weer uit eten,kreeg een mailtje van mijn restaurant dat er een overheerlijke chateu briand op de nieuwe menukaart staat.

    krijg elke week de nieuwe menukaart toegestuurt,dat krijg je als je 5 dagen in de week uit eten gaat.

  • @nnelies

    Ik ga een keer gek doen en me onder het gewone volk begeven!

  • johnny

    durf ik niet op te eten gaat je zeurzak van groeien.

  • Channah

    Fijn is dat toch dat je als vaste klant op de hoogte wordt gehouden. Ik heb ee aantal restaurants waar ik kom, onder andere Le Garage van Joop Braakhekke. Zo'n lieve man. Hij belt mij zelfs als er iets nieuws op de kaart staat. Mag ook wel als je er zo gemiddeld zo'n 3 keer per week komt.

  • @nnelies

    Wahahaha :D

  • Channah

    Trek dan niet je haute couture-japonnetje aan, @nnelies. Het volk kan soms vreemd reageren.

  • johnny

    niet doen heb je kans dat je ziezo tegen komt.

  • Channah

    Ze kan toch incognito gaan, en haar lijfwacht meenemen……

  • @nnelies

    Dankjewel voor de tip. Ik zal mijn geplastificeerde sinterklaas gebruiken om iets eenvoudigs aan te schaffen.