Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

oersaai diner

  • Trees

    Sommige etentjes zijn een hele opgave:

    http://mens-en-samenleving.infonu.nl/sociaal/93660

  • Sietse 45

    Zou niet gaan Trees afgelopen jaar was er zo'n eentje,

    heb dit tegen de persoon gezegd dat ik niet kom.

  • erik

    Gelukkig ben ik niet de enige die dit soort gelegenheden het liefst overslaat :)

    Mijn schoonfamilie heeft (wordt minder) er een handje van: etentjes met tafelschikking en soms ineens in nette kleding. Het ontgaat mij echt volledig wat daar leuk aan is. En wat ze met mij in nette kleding moeten is me helemaal een raadsel, dan ben ik net een vreemde :):)

  • azalaia

    Precies, vervreemd van jezelf…oplossing: altijd bij jezelf blijven, wat er ook gebeurd!

  • Channah

    Gelukkig hoef ik dit soort oersaaie bijeenkomten nooit bij te wonen, hoewel ik totaal geen bezwaar heb tegen lekker eten, en ook niet tegen mooie kleding. Ik vond het bijvoorbeeld heel erg leuk dat mijn broer een pak had aangetrokken voor mijn afscheidsreceptie van mijn werk (Ik wilde schrijven afscheidsfeest, want zo denk ik eraan terug ;))

    Als er iets te vieren valt in mijn familie- en vriendenkring vindt dat soms ook wel plaats met een etentje. Maar geen opgeprikt gedoe, integendeel.

  • Sietse 45

    Hahaha voel met je mee erik vindt dat ook erg,

    krijgen me nooit en te nimmer in een pak is het ergste wat me gebeuren kan.

  • erik

    Ik heb geen pak, geen overhemd en al helemaal geen stropdas. Ik ben er zeer gelukkig mee en er al bijna 50 mee geworden :):)

  • azalaia

    Zo heb ik geen jurk, geen rok, geen ceintuur, geen mooie schoenen met hakjes, en maar 1 ‘goeie’ lange broek die ik alleen aan doe als ik op visite ga. Dan haal ik die uit de kast zonder hondenharen en kan ik daarmee , voor mijn gevoel dan, voor de dag komen.

    Ik ben er al bijna 65 mee geworden…:D (tu)

    azalaia

  • Sietse 45

    azalaia Schreef:

    ——————————————————-

    > Zo heb ik geen jurk, geen rok, geen ceintuur, geen

    > mooie schoenen met hakjes, en maar 1 ‘goeie’

    > lange broek die ik alleen aan doe als ik op visite

    > ga. Dan haal ik die uit de kast zonder hondenharen

    > en kan ik daarmee , voor mijn gevoel dan, voor de

    > dag komen.

    > Ik ben er al bijna 65 mee geworden…:D (tu)

    >

    > azalaia

    Dan had je al heel vroeg de broek aan azalaia:D

  • Channah

    Ik draag liever jurken en rokken, daar voel ik mij prettiger in. En of daar kattenharen op zitten kan mij niet schelen. Voordat ik mijn woning verlaat borstel ik ze er zoveel mogelijk af, en wat blijft zitten… jammer dan.