Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Vakantiedagje

  • Channah

    Ja, wandelingen zijn ook mini-vakanties.

  • Sietse 45

    Om heel eerlijk te zijn ik ben geen groepmens/Familie een heel enkele keer doe ik mee maar zo als ik dat zelf bepaal.

    Zo wie zo niet de hele dag, vorig jaar hadden ze een dag hier een uur op de fiets vandaan dat heb ik gedaan familie dag mooie titel.

    Dat was dan om 10.30 en de bedoeling tot avonds 19.30, heb hun direct aan gegeven dat deze persoon daar niet aan mee deed,

    alleen koffie en soep met een broodje en dan weer vertrok, en zo is het ook gegaan ben om 2.30 vertrokken.

    Nu hebben ze het een hele dag in Apeldoorn prachtig voor hen maar niet voor deze persoon hou er gewoon niet van al die drukte,

    en dat gekakel door elkaar heen versta er geen totaal niks van wat er gezegt wordt als zo doorelkaar kletsen.

    Dit is dan van de kant Hennie.

  • Channah

    Ons wandelgroepje is maar klein: 6 vrouwen. En we zijn lang niet altijd met zijn allen. We willen er ok geen mensen bij hebben. Dit is net leuk.

  • Sietse 45

    Channah Schreef:

    ——————————————————-

    > Ons wandelgroepje is maar klein: 6 vrouwen. En we

    > zijn lang niet altijd met zijn allen. We willen er

    > ok geen mensen bij hebben. Dit is net leuk.

    Hier zie je ook van die kleine groepjes vrouwen,

    alleen zie je dat geen mannen doen.;)

  • erik

    Op de afsluitdijk had ik wat wind tegen, verder was het vooral lekker warm geloof ik. Ik kampeerde in Velsen en reed de volgende dag naar Zoetermeer. Eenmaal in de tuin schoot de kramp in mijn been en kon ik een kwartier niet meer lopen.

    Afstand fietsen is niet zo'n probleem, met die volle bagagekar wel, dat fiets loodzwaar. Zou het niet heel snel nog eens doen, dat stuk met kar. Maar ja, het was het eind van de vakantie, we moesten naar huis en die kar krijg ik de trein niet in. Dus vrouw en kinders in de trein en ik op de fiets. We begonnen die vakantie op Texel, hopten naar alle waddeneilanden en eindigden in Friesland, leuke vakantie!

  • Sietse 45

    erik Schreef:

    ——————————————————-

    > Op de afsluitdijk had ik wat wind tegen, verder

    > was het vooral lekker warm geloof ik. Ik kampeerde

    > in Velsen en reed de volgende dag naar Zoetermeer.

    > Eenmaal in de tuin schoot de kramp in mijn been en

    > kon ik een kwartier niet meer lopen.

    > Afstand fietsen is niet zo'n probleem, met die

    > volle bagagekar wel, dat fiets loodzwaar. Zou het

    > niet heel snel nog eens doen, dat stuk met kar.

    > Maar ja, het was het eind van de vakantie, we

    > moesten naar huis en die kar krijg ik de trein

    > niet in. Dus vrouw en kinders in de trein en ik op

    > de fiets. We begonnen die vakantie op Texel,

    > hopten naar alle waddeneilanden en eindigden in

    > Friesland, leuke vakantie!

    Heb je in iedergeval een mooistukje van het Friese landschap mee gekregen,

    Strand, grasland en bouwland en water.

  • Channah

    Dat klopt. Wij komen maar hoogst zelden een groepje mannen tegen. Soms twee mannen, of een man en een vrouw.

  • erik

    Wanneer ik georganiseerde tochten loop is drie kwart vrouw (en op leeftijd..). Op de fiets kom ik veel meer mannen tegen. Maar die rijden dan in stoere kleding en zo, daar doe ik niet aan. Met als hoogtepunt een man met alle wielren-toeters en bellen (outfit, helm ,fiets etc. keurig naast zijn vrouw in spijkerbroek op een oma-fiets met een mandje vol picknickspullen. Dan rij je aardig voor……. eh, ja!

  • erik

    Ja, dat stuk vanaf de boot naar Leeuwarden vond ik super!

    (red je het nog , met Fred in de politiek :))

  • Channah

    Je ziet ook wel echtparen die zich als tweelingen hebben uitgedost op de fiets.. :)