Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Opluchting

  • Channah

    Vandaag ben ik met mijn oude katerman Sjarel (bijna19) naar de dierenarts geweest. Niets aan de hand, gewoon de entingen, overleggen over pijnstilling tegen de artrose.en daar waarschijnlijk mee samenhangende harde ontlasting,en algehele controle. Ik weet niet hoe dat met jullie is, maar ook al weet ik dat er niets dramatisch te gebeuren staat, ik maak me altijd erg nerveus als ik erheen moet. Sjarel heeft op 19 februari een kleine hersenbloeding gehad, waar hij helemaal van hersteld is, maar die schrik zit er bij mij natuurlijk ook nog goed in. Maar hij is helemaal goedgekeurd. Ietsje afgevallen, dus dat moet ik wel in de gaten houden, zou op schildklier kunnen wijzen. Tegen de artrose heb ik een ontstekingsremmer/pijnstiller meegekregen, en tegen de harde ontlastig mag hij iedere dag een theelepeltje olie, en dat vindt hij heerlijk.

    Wat een opluchting! Straks maar eens iets lekkers voor die oude kater aanschaffen, heeft hij wel verdiend na het afzien van de reis in het mandje.

  • Sietse 45

    Lijkt me heel normaal je gaat toch naar een arts is niet iets wat dagelijks gebeurd zou ik ook hebben

    als ik met Astor naar veearts zou moeten hoop dat het nooit hoeft.

  • Channah

    Nee, gelukkig hoef ik niet dagelijks naar de dierenarts. Maar ik kom er wel regelmatig, voor entingen, gebit schoonmaken, algehele controle etc. En soms alleen om dieetvoer (tegen artrose) te halen.

    Die pijnstiller werkt trouwens perfect bij Sjarel. Hij loopt een stuk beter, en dat is belangrijk, want bij artrose moet je juist in beweging blijven. Dinsdag ga ik de dosering met een kwart verlagen, kijken of dat voldoende is, en als dat goed gaat na een paar dagen weer een kwart minder, dit overigens allemaal in overleg met de dierenarts. Hoe minder hij nodig heeft des te beter natuurlijk.

  • Sietse 45

    Heb weinige keren naar de veearts gehoeven 2 keer inlaten slapen ouderdom.

    en een keer castratie en dat bij Astor.