Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

een prachtig ingetogen stukje muziek van een wereldpianist

  • axel

    Dan kan je misschien volstaan met Digitenne. Ik heb een 3-in-1-pakket met 60 zenders maar ja die zaten er toevallig in, ik moet ook nog eens gaan switchen want ik moet nog eens een draadloos modem hebben voor mijn tablet/I-pad.

    Om on-topic te blijven: Ik zag vanavond nog een aardige documentaire van de NTR over Lang Lang die Chinese pianist die 40 miljoen Chinese kinderen aan het pianospelen heeft gebracht. Wat een pianist is dat, fantastisch.

  • azalaia

    Ik had dat willen zien, maar ik had visite en dan staat de tv altijd uit. Ik heb die pianist al eens eerder gezien, hij is geweldig, erg sympathieke man.

    Ik heb de eenvoudigste digitenne, een single tuner, 2 stuks, voor de woonkamer tv en de slaapkamer tv samen voor 13 euro per maand.

    Vroeger betaalde je Kijk- en luistergeld, en o wee als je ‘zwart’ keek, dan was je een zwartkijker haha……

    azalaia

  • Channah

    Ik ‘zit’ gewoon bij UPC op de kabel, en daar heb ik geen problemen mee. Als ik nog eens naar digitale TV wil ga ik, denk ik, naar KPN, want daar zit ik ook al voor de telefoon en computer. Dat zou ik dat geval het goedkoopst zijn.

    Lang Lang is een geweldige pianist. En het lijkt meeen aardige jongen/man. Maar hij heeft een ongelooflijke rotjeugd gehad met een vader die hem koste wat koste het podium op wilde hebben.

  • Channah

    Je kunt het terugzien op www.uitzendinggemist.nl

  • axel

    Je kan je ook abonneren op zijn nieuwsbrief, alleen ik vind dat ze wel erg veel van je willen weten:

    WWW.LANGLANG.COM