Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

mijn eerste gekochte singeltje toen ik 13 jaar was….

  • Channah

    Ik heb het nooit zo gehad met popmuziek, op een paar uitzonderengen - Stones :D - na. Maar ik wilde er natuurlijk wel bij horen, dus spaarde ik wel foto's van popsterren. Misschien heb ik dat plakboek nog wel ergens.

    Wat ook gedaan werd was teksten van de liedjes in een schriftje schrijven. Een paar van die schriftjes heb ik in bezit. Niet van mijzelf, want dat deed ik niet. Maar wel van mijn vriendin L., die in de jaren 80 ‘emigreerde’ naar den vreemde - gelukkig is ze weer terug op het Nederlandse nest :) - en alles wat ze bezat verkocht of weggooide. Die schriftjes heb ik gered. En ik heb de schriftjes van mijn overleden gehandicapte zusje. Die zijn eigenlijk nog leuker, want de teksten zijn fonetisch opgeschreven. :)

  • Marjorie

    Ik kan mij niet herinneren ooit singletjes gekocht te hebben want LP's waren in verhouding goedkoper. Mijn eerste LP was Rubber Soul van de Beatles (14,95 gulden) Drie maanden voor gespaard :)