Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Mijn lieve Sjarel

  • Channah

    Wat leuk, dat je aan mij gedacht hebt. Zou Sjareltje die katten ingeseind hebben? ;):)

    De begrafenis verliep erg snel: vriendin bij wie hij mocht komen liggen lag ziek te bed, en het land was te drassig om tussen het graven door af en toe te gaan zitten. Mijn broer en een andere vriendin hebben het graafwerk overigens voor hun rekening genomen. Maar geen ‘koffie en cake’ dus, wat bij vorige kattenbegrafenissen van katten overigens ‘wijn/bier/fris met lekkere kaas en nootjes’ was. Dat doen we gewoon de volgende keer als ik daar weer ben. Broer en vriendin moesten weer aan het werk. Alleen thuiskomen zonder Sjarel was best heel moeilijk. Drie katten vertonen tekenen van rouw. Romke heeft wildgeplast, bij hem een teken van stress. Margarita is gaan zoeken, en Karima zoekt al vanaf dat hij dood is en zit af en toe in de badkamer of in de hal heel hard te schreeuwen. Werk aan de winkel voro mij dus in de vorm van heel veel aandacht geven. Het lijkt hier wel een psychotherapeutisch centrum, warbij de therapie ook goed is voor de therapeut. ;)

  • erik

    Vanochtend zwaaide ik mijn zoon uit, die naar school ging. Ik stond op straat, garagedeur open en via de garage loop je gewoon de woonkamer in. De kat van de buren kwam aanlopen, rende naar de voordeur en ging daar miauwen dat hij er in wilde, terwijl hij dus via de garage gewoon naar binnen had gemogen., Wat een koekenbakker :):)

  • Channah

    Een vroegere vriend van mij woont op een varend schip, dat af en toe naar de werf moet. Handig, want je neemt meteen je hele huishouding mee, en woont daar dan een tijdje. Zijn katten vinden zo'n vaartocht niet leuk met die dreunende motoren, dus die kruipen dn weg.. Hij heeft voorzieingen op het schip gemaakt dat ze wel naar buiten kunnen, maar niet van het schip af, en die ‘ren’ is op twee manieren te bereiken. Als de katten na een tijdje op de werf weer tevoorschijn komen lopen ze steevast eerst naar raam nr. 1, kijken naar buiten, zien een onbekende omgeveing, gaan dan naar raam nr. 2, en denken daar dan de vertrouwde ligplaats te zien. :)

  • Marie

    Sterkte nog met het overlijden van Sjarel.

  • Channah

    Dankjewel, Marie.