Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

BabyBoomers en Toerisme

  • Erika Toth

    Hallo Allemaal,

    Ik ben Erika en ik kom uit Hongarije en woon ook in Hongarije.

    Ja U vraagt misschien zich af wat doe ik hier in deze forum?!

    Ik leg het zo uit!!.

    Ik ben een jonge vrouw en ik studeer toerisme in Hongarije. Ik ben nu bezig een scriptie te schrijven en daarvoor heb ik hulp nodig van babyboomers, van senioren, 50 plussers.

    Ik wil graag informatie hebben over de senioren segment en hoe jullie in elkaar zitten. Ik dacht dat het beste en snelste manier is om hier achter te komen is dat ik door zo'n forum mijn vragen kan stellen.

    Ik wil graag alles weten wat de behoeftes zijn in de toerisme vakanties,vrije tijd etc etc… Hoe vaak jullie op vakantie gaan, wat is de destination..hoe gaan jullie op vakantie etc etc..

    Ik schrijf dit bericht met de hoop dat ik van jullie de nodige informatie kan krijgen!!!

    Bedankt voor het lezen van mijn bericht en ik hoop dat ik gauw wat reacties krijg!!

    Harteijk bedankt!!

    Erika Toth uit Hongarije

  • Els

    ik wil je wel antwoord geven op je vraag,maar ik weet niet of mijn vakantie behoeften typisch voor een babyboomer zijn,ik ben geboren in 1947,dus wel je doelgroep.een fijne vakantie houdt voor mij in

    1 een hotel of appartement waar ik een goede badkamer en een goed bed heb,de rest van het interieur vind ik niet belangrijk.

    2 ik wil lekker eten in mijn vakantie,het liefst wat er gebruikelijk is in mijn vakantie land.

    3 Ik wil graag natuur en cultuur in mijn vakantie.

    4 lekker wandelen en leuke terasjes.

    ik hoop dat je hier iets aan hebt.groetjes Els

  • Erika Toth

    Beste Els,

    Heel erg bedankt voor de reactie wat ik van U ontvangen heb..

    Alle informatie is belangrijk voor mij!!