Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Waar zijn alle babyboomers?

  • Ellen

    Ik lees nu al een poosje mee op dit prikbord, maar ik vraag me af waar alle babyboomers zijn?

  • inba

    Hier zit zo'n boomer Ellen ;)

  • Ma Molton

    Ma Boomer meldt zich…………

    Opa is een oorlogskindje mag hij hier ook komen?

    Ma

  • Ellen

    Tuurlijk is opa welkom ;)

  • Agnes

    We zouden die senioren (van het helaas terziele gegane seniorenprikkie) hier naartoe moet halen.

    Ben van het bouwjaar 1946, nou, een grotere boomer kan je toch niet hebben….toch:?

    Aggie

  • piet roosloot

    in afwachting van de vut of net als ik (tinnen) handdruk uit het arbeids proces gezet nu hangend tussen c.w.i. en u.v.w. ik ben nu 60 jaar ik had nog graag door gegaan,maar mijn baas vond het een risico.

    ik was erg gelukkig met mijn baan als bus chauffeur bij conexxion. ik heb mijn hele leven gewerkt.van mijn 14e jaar.

    eerst als graficus maar dat vak verdween met de komst van computers(handzetter) na vele omzwervingen Marine,bouw,ptt,militaire dienst cavalerie, kwam ik in de wegen bouw terecht 20 jaar,daarna 10 jaar door europa gereden als buschauffeur bij leo kors,trio tours.na 2 jaar bij de boerhave kliniek te hebben gewerkt maar ja binnen werk he

    toen bij nzh gesolliciteerd in uithoorn en meteen een contract voor onbepaalde tijd

    na een jaar kon ik overgeplaatst worden naar haarlem

    toen begon voor mijn vrouw en mij een moeilijke tijd onze oudste dochter overleed aan borst kanker. onze zoon kwam in een brand terecht waarom hij een maand lang in het rode kruis ziekenhuis terecht kwam.

    onze jongste dochter kwam na twee keer een postnathale depressie in een depressie terecht waarbij verschillende pogingen tot zelfdoding. trein, uit raam springen

    zij is nu weer bij ons thuis, ook mijn zoon is weer bij ons ingetrokken

    wij zijn niet blij met deze situatie

    wij hebben ook 3 klein kinderen waar we erg gelukkig mee zijn

    nou dit is geen klaagzang maar hie r kan je toch een voorstelling maken hoe het kan lopen met een van de babyboomers.

    als iemand nog een baan weet|| graag.

    groetjes van een toch optimist piet roosloot inba schreef:

    >

    > Hier zit zo'n boomer Ellen ;)

  • Ma Molton

    Ja, inderdaad Aggie, en wat is er bij ons nou OT? niks toch?

    Nou ja, misschien die kaasfabriek van Toos, maar verder kunnen we alle kanten op.

    Ma

  • johnny

    hallo piet,

    zelf ben ik ook opgegroeid in een tijd van waarden en normen en eigelijk mag je blij zijn dat je van de bus afbent alhoewel het natuurlijk niet alles is om de hele dag thuis rond te lopen.ik zelf ben op 18 jarige leeftijd als beroeps het leger ingegaan en daar 8 jaar als chauffeur rondgereden daarna het leger uitgegaan en touringcarchauffeur geworden waarvan 30 jaar bij hetzelfde bedrijf,gelukkig doe ik al jaren alleen maar leuk werk maar als ik de collegas hoor dan gaat de leukigheid er helemaal af.ik moet nog 2 jaar,,dienen,,en hoop dan met de pre te gaan gelukkig hebben we ook nog een taxibedrijf dus zou eventueel met leerliingvervoer kunnen rijden omdat ik in het bezit ben van een taxipas maar als je als 60 jarige deze nog moet gaan halen dan moet je deze pas zelf betalen,althans de cursus.daarnaast doe ik in de winter veel werk in het organiseren en voorbereiden samen met klanten dag en meerdaagse reizen en dus in de winter rijd ik vrij weinig.eigelijk ben ik van plan om straks helemaal niet meer te rijden en alleen het kantoorwerk te doen(ik ben benieuwd).toch denk ik dat er nog wel wat leuke jobs zijn b.v.in het koerierswerk worden ook regelmatig mensen gevraagd op afroepbasis,of oproep privechauffeur zijn speciale buro,s voor je hebt de ervaring dus waarom niet geprobeerd.ik zelf houdt het na 3 jaar de jong intra en 30 jaar bij mijn huidige baas houd ik het rijden voor gezien.ik denk dat zelf ,,op jacht,,moet gaan voor een job en hoop dat je hierin slaagt.

    met vriendelijke groet,een collega

    johnny de weerd.piet roosloot schreef:

    >

    > in afwachting van de vut of net als ik (tinnen) handdruk uit

    > het arbeids proces gezet nu hangend tussen c.w.i. en u.v.w.

    > ik ben nu 60 jaar ik had nog graag door gegaan,maar mijn baas

    > vond het een risico.

    > ik was erg gelukkig met mijn baan als bus chauffeur bij

    > conexxion. ik heb mijn hele leven gewerkt.van mijn 14e jaar.

    > eerst als graficus maar dat vak verdween met de komst van

    > computers(handzetter) na vele omzwervingen

    > Marine,bouw,ptt,militaire dienst cavalerie, kwam ik in de

    > wegen bouw terecht 20 jaar,daarna 10 jaar door europa gereden

    > als buschauffeur bij leo kors,trio tours.na 2 jaar bij de

    > boerhave kliniek te hebben gewerkt maar ja binnen werk he

    > toen bij nzh gesolliciteerd in uithoorn en meteen een

    > contract voor onbepaalde tijd

    > na een jaar kon ik overgeplaatst worden naar haarlem

    > toen begon voor mijn vrouw en mij een moeilijke tijd onze

    > oudste dochter overleed aan borst kanker. onze zoon kwam in

    > een brand terecht waarom hij een maand lang in het rode kruis

    > ziekenhuis terecht kwam.

    > onze jongste dochter kwam na twee keer een postnathale

    > depressie in een depressie terecht waarbij verschillende

    > pogingen tot zelfdoding. trein, uit raam springen

    > zij is nu weer bij ons thuis, ook mijn zoon is weer bij ons

    > ingetrokken

    > wij zijn niet blij met deze situatie

    > wij hebben ook 3 klein kinderen waar we erg gelukkig mee zijn

    > nou dit is geen klaagzang maar hie r kan je toch een

    > voorstelling maken hoe het kan lopen met een van de

    > babyboomers.

    > als iemand nog een baan weet|| graag.

    > groetjes van een toch optimist piet roosloot inba schreef:

    > >

    > > Hier zit zo'n boomer Ellen ;)

  • jolo

    Hallo daar, booming as ever ! ik ben er ook zo een….

    Jolo

  • Leo

    hallo, ik ben er ook een.