Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Middagdip, voorjaarsmoeheid of slaapziekte?

  • Channah

    Nina, ik begrijp het niet goed. Je zegt: “Zo'n kort dutje is inderdaad veel beter.” Maar in je verdere betoog schets je het tegendeel. ;)

    Zelf had ik vandaag gelukkig ook weer nergens last van. Dus er is hoop! :D

  • Nina

    Ha, ik bedoel dat een kort dutje op de bank wel goed is omdat het meestal maar kort blijft. In ieder geval rust je een klein beetje uit maar blijf je wel vrij helder vind ik . Een langer dutje….een DUT dus,

    maakt mij helemaal zo duf als een konijn….Omdat een warme deken me langer onder zijl houdt denk ik:)-D

    Totdat ik gewoon kan gaan slapen blijf ik knorrig en ben weinig waard.

  • Channah

    Maar zo'n kort dutje op de bank lukt jou niet omdat je het dan snel te koud krijgt, schrijf je. ;)

  • PietertjePuk

    Het is gewoon de leeftijd.

  • Channah

    Oooooo….. Is dát het!

  • PietertjePuk

    Jaaaaaaaaa.

    Gewoon accepteren of er zelfs van genieten.

  • Ma Molton

    Toen ik nog werkte had ik nooit slaap, sinds ik met pensioen ben ben lijkt het of ik 45 werkjaren slaap moet inhalen, afgelopen maandag werd ik om half elf ('s morgens) wakker.

    Ik zit er niet mee, sterker nog……..lig er niet eens wakker van;-)

    Ma.

  • Channah

    Nou, door zo'n middagdutje de rest van de dag met een duffe kop rondlopen kan ik niet bepaald genieten noemen. :(

  • Channah

    Zoals gezegd sta ik niet meer om 05.45 uur op, maar rond 07.00 uur. Maar ik ga ook wat later naar bed.

    Maar het lijkt erop dat de slaapziekte van tijdelijke aard was, want vannacht ging ik zeer laat naar bed - 03.15 uur, erg gezellig feestje bij de buren - en ik was om 08.00 uur klaarwakker en dus ook op. En tot nu toe geen middagdip, gelukkig.

  • azalaia

    Goeie instelling Ma, het komt zoals het komt…geniet van je leven en geniet ook van je slaap…:)

    azalaia