Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Middagdip, voorjaarsmoeheid of slaapziekte?

  • azalaia

    Dat komt morgen wel…let maar op…:) Ik heb vaste slaaptijden: 03.30 tot 10.30 elke dag, dus 7 uur slaap is voor mij precies goed. Mijn hond is mijn wekker, want hij kan klokkijken. Vanaf 10.15 begint hij te piepen en als ik niet reageer door mijn arm buitenboord te gooien zodat hij mag komen, wordt zijn gepiep steeds een beetje harder, net als een wekker dus.En als het dan half 11 is, dan sta ik op en gaat hij weer liggen totdat ik de honden om half 12 ga uitlaten. Dan ben ik 12.15 weer thuis en begint mijn dag en mijn ontbijt!

    azalaia

  • Channah

    Ik zal best nog wel eens een middagdip krijgen, dat had ik op het werk ook. Vaak kwam dat volgens mij doordat ik de ingewikkelde dingen altijd als eerste deed, en dan in de middag de saaie routinekklusjes nog moest doen. En er waren collega's die de verwarming tot tropische temperaturen opstookten, en als dan alle ramen dicht blijven krijg je gewoon zuurstoftekort.

    Ik heb geen vast tijdstip van naar bed gaan, maar dat is tegenwoordig meestal tussen 00.30uur en 01.30 uur. En dan om 07.00 uur op. Meestal word ik gewekt door de oude katerman, zo rond 06.30 uur, dan wil hij geknuffeld worden en tegen mij aan liggen. Karima komt er dan ook gezellig bij liggen, dat is wel een lekker knus begin van de dag. :)

  • Sietse 45

    Anders nam ik Astor mee maar die snurkt verschrikkelijk:D

  • Channah

    Er liggen er hier meestal 4 ä 5 op bed. De oude katerman Sjarel komt meestal als ik 5 minuten in bed ligt, en Karima ook. . Daarna gaat de uiterst schuwe Marta op mijn voeten ligen, Margarita in mijn knieholte en Manal op mijn heup. Halverwege de nacht vertrekken Sjarel en Karima. Romke, Quarijn en Juliana nemen dan soms hun plek in.

  • Nina

    Het wordt vanzelf een kort dutje omdat ik wakker wordt van de kou(:D

  • Nina

    Hoe dan ook, een dutje in het zonnetje is fijner dan eentje op de bank met een dekentje er over.

    Maar het KNMI geeft beter weer aan voor de komende week, dus ik geef de moed niet op!

  • Sietse 45

    Zal hoogtijd worden dit is ook niks.

  • PietertjePuk

    Nina Schreef:

    ——————————————————-

    > Hoe dan ook, een dutje in het zonnetje is fijner

    > dan eentje op de bank met een dekentje er over.

    >

    > Maar het KNMI geeft beter weer aan voor de komende

    > week, dus ik geef de moed niet op!

    Beter weer?????? Waar????? Vertel, vertel !!!!!!

  • Nina

    Het is alweer voorbij.

    Wij hadden hier in het noorden wel een prettige week: maandag prachtig weer, dinsdag ook, woensdag ietsje minder maar nog steeds rond de 20 graden..

    Er gaat niets boven Groningen>:D<

  • erik

    Gisteren had ik de open haard branden (met de deur open, het huis rook naar gebakken vis…) en nu staat de verwarming aan. Het is niet anders.