Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

koninginnedag

  • Channah

    Zie: http://www.vriendenvandesloterplas.nl/index.php?option=com_content&view=article&id=153&Itemid=1

  • Sietse 45

    Ben een mooi stuk te fietsen geweest zo'n 50 km via de Friese wouden, Tytsjerksteradiel, Achtkarspelen,Kollumerland, Dantumadeel.

    Was heerlijk en veel fietsers die er op uit waren getrokken, ook hele groepen dat is wat lastig op die smalle fietspaden door de natuur gebieden :D

    Op deze manier kom je op plekken waar je anders nooit komt, en soms maak je zelfs 2 keer het zelfde rondje maar dan via een andere kant:D

    Stond nog wel een stevig windje op het laatst maar het gaf toch weer een heerlijk gevoel die frisselucht de mooie natuur alles wat weer bloeit hele weilanden met boterbloemen paarde en pinkster bloemen,

    en niet te vergeten het fluitkruid wat op plekken al bloeide.

  • erik

    Dat is mooi fietsen daar. Ben ik langs gekomen toen ik met de boot van Schiermonnikoog kwam en daarna richting Leeuwarden ging. Ik ka me herinneren dat ik lunch nam in een vogelhut, omdat het buiten zo vreselijk heet was en er verder nergens schaduw was!

    Ik heb wat heen en weer gependeld tussen huis en de rommelmarkt, waar onze jongens probeerden wat bij te verdienen. Tussendoor Tompouce met het bestuur van de wijk, waar ik in zit, gewoon de boodschappen, 4 trommels was draaien en aan het eind een lekker witbier van de Egmondse brouwerij. Fijne dag was het!

  • Channah

    De natuur is prachtig! Maar je moet er wat bij te drinken hebben! (Grapje, was het niet van de dichter Kloos?)

  • erik

    Ja, dat is van Willem Kloos :)

  • azalaia

    Ik heb alles gemist wat ik maar missen kon op koninginnedag, behalve het bezoek aan het LUMC de halve middag en avond na de geboorte van mijn kleinzoon…>:D<

    azalaia

  • Channah

    Heee, Azalaia! Gefeliciteerd! Dat is nog eens een mooie Koninginnedag!

    Alles goed met het kleine ventje en je dochter?

  • azalaia

    Dank je wel, en beide maken het goed. Het viel allemaal niet mee, en hoe sommige vrouwen niet weten dat ze zwanger zijn en even op de wc met een buikkrampje een baby ‘laten vallen’ ……daar snap ik dus totaal niks van…

    azalaia

  • erik

    Gefeliciteerd, wat een leuk nieuws!!!

  • azalaia

    Dank je wel, is het derde kleinkind, dit keer van mijn jongste dochter, die andere twee zijn van mijn zoon, maar die zijn al 16 en 10 resp. M/J en nu weer een jongen van 1 dag.

    azalaia