Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

koninginnedag

  • Sietse 45

    azalaia nog gefeliciteerd met je kleinzoon alles is prima verlopen las ik prachtig is dat.

  • Nina

    Voor mij hoeft het ook allemaal niet zo. Ik ben niet zo koningsgezind , wel ben ik blij dat ik in nederland woon maar dat is wat anders natuurlijk.

    Ik ben zelf op 27 april jarig, in de toekomst mijn verjaardag met Alexander delen, daar voel ik weinig voor….. Ooit was koninginnedag in augustus dan is de kans op mooi weer mooier dan in april.

    Laten ze het dan een andere naam geven. Vrijheidsdag ofzo, gelijk bevrijdingsdag dan maar op die dag vieren ieder jaar. Veel mensen hebben dan vakantie en het is misschien goed voor het toerisme.

  • erik

    Ik stem voor 21 april als nieuwe feestdag (gedoogkabinet gevallen). :)

  • Sietse 45

    erik Schreef:

    ——————————————————-

    > Ik stem voor 21 april als nieuwe feestdag

    > (gedoogkabinet gevallen). :)

    Afschaffen die handel;)

  • Nina

    En wat doen we dan met die vrije dag op 30 april? Die moeten we er toch inhouden voor de vrijmarkten enzo…

    De helft afschaffen dan. Ik ben voor het poldermodel.

  • erik

    Vrijmarkten geven we vrij, dus wie wat verkopen wil gaat in de stad zitten met zijn kleedje en gaat zijn gang. Vandaar ook het word VRIJ markt :)

    Jaar of 3-4 gleden stond er bij ons in het Streekblad aan welke eisen je allemaal moest voldoen om op de VRIJmarkt te kunnen staan, dat was bijna lachwekkend. De gebodsmarkt :).

  • Nina

    In Spakenburg waar ik vroeger woonde, mocht je niet boven de 12 jaar zijn. Dus daar had iedereen wel een gevulde kinderwagen bij zich. Geen probleem daar trouwens.