Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

En jullie?

  • HJV

    Als je die tijd het Vondelpark links heb laten liggen heb je wat gemist.

    In die onbewoonbaar verklaarde woning, eens een Barbeknoei gehouden, kwam ook een jongen wiens vader een slagerij had , hij zou het organiseren, heeft ie ook perfect gedaan, zo goed had ie dat ding laten roken dat de Brandweer in actie kwam.

    De voordeur bestond niet je moest met een ladder naar boven, dat deed dan de brandweer ook en die stormden het pand binnen en wij in de slappe lach door het blowen, we snapte er geen zikkepit van.

    De volgende dag werd Arie zijn kantoor geheel dicht getimmerd, geen probleen Arie verhuisde van nummer 15 naar nummer 17 zonder inmenging van ambtenarij. en de feesten gingen gewoon verder.

  • manstiny

    Nee nooit gebruikt… nooit geprobeert ook.

    Wel al heel vroeg aan de sigaretten gegaan toen 1 gld per pakje:-)

    Favoriete drankje in die tijd cola-tic.

  • Wilhelmina

    Eind ‘60 begin ’70 werkte ik in de psychiatrie. Vond dat mensen die drugs gebruikt hadden er net zo uit zagen en zich net zo gedroegen als de patiënten die wij probeerden te genezen. Ben er dus maar niet aan begonnen. (8>

  • Nicole

    Ik heb vroeger wel eens geëxperimenteerd met hasj, vond er niets aan en merkte er ook niets van. Ik ben van hetzelfde bouwjaar als jouw moeder maar Kralingen heb ik toch mooi wel meegemaakt, we woonden in de Alexanderpolder. In die 4 flats die meteen aan de snelweg liggen als je de polder binnenkomt, rechts. We konden het zelfs op het balkon (12 hoog) goed horen. Waar woonde je moeder toenterijd Ziezo?

  • Nicole

    Tientje voor een stukkie hahaha

  • purk

    Heb me met regelmaat helemaal suf geblowd, en een leuke tijd dat ik heb gehad!

  • Ziezo!

    Aha daar woonde een vriend van mij, in hetzelfde flat waar het meisje van Nulde woonde….

    Hoe heet het ook alweer Husleystraat geloof ik..

  • Ziezo!

    Ehm? Op hetzelfde adres waar ik een paar maanden later geboren ben, bij haar ouders thuis dus nog!

  • grietje 1

    ik ben echt niet zo een braaf meisje geweest maar drugs, nee heb ik nooit geprobeert.

  • Dingetje

    Heb nooit zoveel opgehad met de flower-power tijd. Ging wel altijd uit in A'dam, maar zocht het meer in andere gelegenheden. Was vaste klant in de kroeg van Tante Leen en kwam ook regelmatig bij Toni Hartweger.

    Heb wel schade opgelopen aan mijn auto tijdens de rellen rondom het“Lieverdje”.