Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

En jullie?

  • HJV

    Zegt uit die tijd, Tarantella je iets (was een kroeg) op het Thorbeckeplein

  • grietje 1

    nope kroegen kwam ik niet

  • Paula

    Herinner mij heerlijke zomers op het strand van Kijkduin. ( Den Haag) . ‘ Vroeghur ’ was het, volgens mijn herinnering ,bijna altijd mooi weer 's zomers!

    Heel veel gespijbeld ( toch heel goed terecht gekomen). Op mijn Mobylette met mandje ; zonder helm , wapperende haren en hard rijden door de stad . Eindelijk de vrijheid! Het geld bijeen gespaard met zaterdag -en vakantiewerk. Wat hadden jullie voor brommertje ??? En wat deden jullie voor vakantiewerk?

    Met 17 jaar op de Mobylette met hartsvriendin naar Terschelling . Kamperen en ‘leve de liefde’! Sex drugs and Rock and Roll.

    Hier mijn eerste kennismaking met een joint. Vond er niets aan! Nooit meer zoiets aangeraakt!

    O ja ; Cliff Richard deed mijn hart smelten. Nu nog ;de enkele keer dat ik hem op de radio hoor.Kochten jullie ook de Muziek Express? Of haal ik begin jaren 60 en 70 door elkaar?

  • Nicole

    Je hebt in ieder geval een onvergetelijke jeugd gehad Grietje :) Heerlijk toch.

  • Nicole

    Ik had een Vespa Ciao, een spierwitte en gekregen op mijn 17e van mijn ouders voor mijn verjaardag en mijn schooldiploma. Wat wasik trots op dat mooie ding, spiksplinternieuw en glimmen zeg :) Spijbelen heb ik geloof ik niet vaker dan 2x gedaan, ik had het op school best naar mijn zin, hoe is het mogelijk hè?:D

    Als vakantie- en zaterdagbaantje werkte ik bij AH, bij het brood en de koekjes. Toen kon je nog losse koekjes kopen en hadden ze dat maar nooit gehad want er wasook een la met boterkoek, daarvan had ik op een zaterdag iets teveel van gesnoept en dat heb ik 's avonds geweten, ik eet nog steeds geen boterkoek:D:D:D

    Yep de Muziek Express kocht ik ook maar ik hield meer van andere muziek zoals hard rock, Deep Purple, Black Sabbath, enz. Nog steeds ben ik weg van dat soort muziek.Nu ismijn allergrootste favoriet Rammstein en hoop ooit nog eens een concert te kunnen meemaken en dan het liefst in Duitsland, dat is tenslotte hun thuisland.

  • grietje 1

    hahahaha hier ook een vespa, met mandje en helm :( Dat had mijn moeder gevraagd. ik werkte al toen ik 15 was en heb hem gekocht van mijn eertse vakantiegeld :D.

    Wat een vrijheid inderdaad, niet meer met de fiets hoeven, geen bus meer, zaaaaaaaaaaaaaaaaalig. Ik ben nog steeds verslaafd aan brommer rijden, maar heb nu een scooter. Rijbewijs heb ik niet en ook nooit naar getaald om een auto te willen hebben :D

  • Nicole

    Of ik een mandje had weet ik niet meer maar een helm zeker niet, dat hoefde toentertijd niet :( levensgevaarlijk toch. Nadien heb ik nooit meer gebrommerd maar misschien ga ik het eerdaags weer eens doen op de scooter van mijn zoon :) als het mag van hem want ook die is nieuw en wie weet hoe zuinig hij er op is :D:D:D Volgende maand mag hij er op gaan rijden, dan is hij 16. Ik zou me geen raad weten zonder rijbewijs.

  • Ziezo!

    Rammstein ja die heb ik live gezien in de Ahoy, hard maar ook swingend, niet echt babyboomersmuziek, maar eigenlijk lijkt het allemaal wel erg op elkaar en herhalen ze zich een beetje op elke cd. Maar goedi, ik heb wel het een en ander van ze in de cd kast staan hoor!

  • Nicole

    Jeetje meid, ik benijd je. Dat is mijn droom, ze ooit eens life te zien. Van Rammstein heb ik werkelijk alles en de nieuwe cd en dvd krijg ik dit weekend. Een goede vriend van me is er naar op zoek gegaan voor me, een gelimiteerde oplage en ik ben er superblij mee.

  • René

    Zeg Dingetje, ik wil graag net je in contact komen over Toni Hartweger. Er wordt op het ogenblik gewerkt aan een documentairefilm over hem en zijn betekenis voor de Oostenrijkse / Weense (volks)muziek. Heb je nog foto's, flimpjes, radio- of TV-opnames,bijzondere herinneringen ?? Ik hoor ze graag. Groeten René