Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Oude LP's en cassettebandjes

  • dick

    Ik wist niet dat je al zo oud was buurvrouw :)

  • erik

    En platenspelers met USB uitgang, zodat je je platen zo op cd kunt zetten. En dan niet zeggen: ik heb het al op cd. Want in Zo'n oude lp zit altijd wel ergens een krasje of tikje, waar je al erg aan gehecht bent en niet meer wilt missen :)

    Staat ook op mijn lijstje dat ooit eens doen, de lp's omzetten. Maar ja, ik heb lijstjes voor een leven of 3 :)

    Eerst maar weer op reis, kan ik hooguit denken aan klusjes..

  • Boris

    Buurvrouw?

  • dick

    Inderdaad.

  • Boris

    Ok.

  • Channah

    Ik heb nooit video en dvd gehad, dus dat scheelt alweer. ;) Ik neig hoe langer hoe meer naar gewoon opruimen, die zooi.

  • Channah

    Nee, ik ben niet gehecht aan krasjes en tikjes, daar erger ik mij juist vreselijk aan. Ik heb ook even aan zo'n USB-platenspeler gedacht, maar dat idee heb ik laten varen, want dan krijg ik opnieuw bestanden waar ik niets mee doe. Ik heb voor 98% klassieke muziek op LP, en sinds de jaren 60 en 70 heb ik inmiddels toch een andere voorkeur gekregen voor uitvoeringspraktijken. Zonde van tijd en ruinmte dus om alles opnieuw op te slaan.

  • Marie

    Ja videobanden heb ik ook al weggedaan. Behalve die van het afscheidsconcert van DoeMaar uit 1984. Daar kan ik gevoelsmatig geen afscheid van nemen :S Heb trouwens ook geen videorecorder meer. Kan toch niet alles bewaren. Heb al zoveel troep. Ben nu DVD's en C'D's aan het sparen en die nemen ook ruimte in beslag.

  • smurfke

    Ben je verhuist dan ? :)

  • Channah

    Nogmaals: je kunt dus ook niet lezen.

    Schrijfstrer van dit proza heet Chantal, geen Channah

    En uiteraard opnieuw gerapporteerd