Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Oude LP's en cassettebandjes

  • dick

    Twee of drie weken geleden was dat nog op TV. :)

  • dick

    Hoeveel van die kaarslampjes wil je hebben ( kopen)

    Te kust en te eur bij Karwei, Zal Praxis.Gamma en Hornbach ze ook wel hebben.

    Hou rekening met de wattage. Spaarlampen dus. Kleine fiiting.

    Gekleurd dat weet ik niet. Zal wel wit matglas zijn. Misschien ook nog in rookglas.

    Gratis af te halen zo,n smeedijzeren lamp met rookglas ca.30 cm. Echter voor een lamp geschikt. Meestal 60 watt

    17 watt als je een spaarlamp neemt.This maar dat je het weet.

  • axel

    Dick je zit in de verkeerde topic. :D

  • dick

    Zit op het verkeerde bordje bedoel je. Moet op Senioren staan, maar hier en op Senioren heb ik een ban.

    Net zoals jij op Politie.:D

    Kan er hier en ook op Senioren gewoon opkomen,maar dan moet ik de trucendoos opentrekken en daar hou ik niet van.

    Of gewoon en anders maar niet.

    Mij en iemand anders moeten ze toch altijd hebben en dan weet jij genoeg. De relschoppers meute.

  • axel

    Dick jij bent ook niet altijd de braafste, groeten aan MarkO. :D

  • dick

    Dacht je nu werkelijk dat ik dat niet wist. Vandaar dat ik ook geen antwoord gegeven heb op die PB,s.

  • dick

    Bericht verwijderd.

  • dick

    Alles pakken ze af. Deze nieuwe regering.

    Dinsdag 30 oktober kregen wij om 9:00 uur een melding binnen dat er twee stuurloze schepen op de Noordzee rond dobberden.

    Deze schepen bevonden zich ongeveer 20 km ten noorden van Den Helder.

    Tot onze verbazing troffen wij hier twee oude onzeewaardige schepen vol met Nederlandse bejaarden en gepensioneerden aan.

    De senioren zaten onder erbarmelijke omstandigheden op deze overvolle boten.

    De kustwacht heeft de boten naar de haven van Den Helder gesleept en de senioren ondervraagd.

    De oude van dagen verklaarden: ‘Wij waren van plan om onze paspoorten overboord te gooien en ons aan te melden als asielzoekers, om op deze manier aanspraak te maken op betere voorzieningen dan we nu hebben. Denk bijvoorbeeld aan gratis wonen, kleding, sporten, meubels, TV, internet, opleidingen, verzekeringen, medicijnen en een uitkering met vakantiegeld en géén sollicitatieplicht!’

    Hierna heeft de kustwacht, na een felle berisping en een waarschuwing, de senioren weer op de bus naar hun woonplaats gezet.

  • axel

    Zelf verzonnen Dick? :S Noem eens een land waar de bejaarden het beter hebben dan hier. :D

  • Channah

    (tu)

    Daarbij: het bericht van D heeft weer eens helemaal niets met het topic te maken