Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Koopjes zoeken op het internet

  • axel

    “Pas op voor vreemde pakjes”. De politie waarschuwt voor vreemde pakketjes die bij mensen worden bezorgd zonder dat ze iets besteld hebben. Het zou gaan om een nieuwe truc van oplichters. Kort nadat het pakje is bezorgd komt een vreemdeling vragen of er misschien een pakje voor hem is bezorgd. Daarna krijgt de ontvanger alsnog de rekening voor de bestelde spullen.

    Bron AD R'dam maar ja dat kan overal natuurlijk, daarom neem ik niet graag pakketjes aan voor de buren. B)

  • Sietse 45

    axel Schreef:

    ——————————————————-

    > “Pas op voor vreemde pakjes”. De politie

    > waarschuwt voor vreemde pakketjes die bij mensen

    > worden bezorgd zonder dat ze iets besteld hebben.

    > Het zou gaan om een nieuwe truc van oplichters.

    > Kort nadat het pakje is bezorgd komt een

    > vreemdeling vragen of er misschien een pakje voor

    > hem is bezorgd. Daarna krijgt de ontvanger alsnog

    > de rekening voor de bestelde spullen.

    >

    > Bron AD R'dam maar ja dat kan overal natuurlijk,

    > daarom neem ik niet graag pakketjes aan voor de

    > buren. B)

    Wordt altijd bezorgd in een speciale herkenbare verpakking.

    en betalen met een accepgiro via internetbankieren.

  • Channah

    Buren zijn toch geen vreemdelingen?

  • axel

    Natuurlijk niet maar ze kunnen het ook naar een afhaalpunt laten komen want je moet echt wel uitkijken, ik teken ook nooit voor anderen want daar heb ik ook al nare ervaringen mee gehad.

  • Channah

    Nou, ik was maar wat blij dat mjn buren wél pakjes voor mij aannamen toen ik nog werkte. Dat scheelt een hoop gedoe van naar zo'n afhaalpunt, dat alleen overdag open is, te gaan. Nu ik niet weer weg hoef voor werk ben ik degene die de pakjes aanneemt. Nog nooit problemen mee gehad.

  • axel

    Jij bent dus nu de aanneem oma. (tu)

  • Channah

    Ja, samen met de Marokkaanse familie beneden heb ik een duo-baan. ;) Daar is vaak ook wel iemand thuis.

  • Sietse 45

    Channah Schreef:

    ——————————————————-

    > Buren zijn toch geen vreemdelingen?

    Nee als dat nodig was zou ik die kunnen vragen,

    alleen was dat helemaal niet nodig.

  • axel

    Bol.com kun je nu sinds de overname door Ahold op steeds meer plaatsen afhalen bij AH, behalve koelkasten en tv's e.d. (tu)

  • azalaia

    Nee, geen koelkasten haha….kan ik er alsnog mee sjouwen….:)

    azalaia