Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Koopjes zoeken op het internet

  • smurfke

    Het dichtstbijzijnde afhaalpunt is hier zo,n 5 km vandaan, dan kan ik beter gaan winkelen in een normale winkel.

  • axel

    Leuk/Vreemd is dat eigenlijk, mensen die in de stad wonen kopen ook via internet en kunnen het dan afhalen bij de Blokker, C&A, Hema of noem maar op. Ik zag wel in een schoenenzaak staan dat je het bestelde ook daar kon passen waarom ga je dan niet gelijk naar zo'n zaak toe? :S:D

  • Channah

    Bij HEMA, Blokker en C&A koop ik nooit iets via interent. Inderdaad omdat ik er dicht bij woon. Maar wat mij opgevallen is is dat bij winkels als Esprit de gangbare maten vrijwel meteen uitverkocht zijn. Esprit is het voor mij niet helemaal, te gewoontjes, maar soms hebben ze wel eens leuke overhemden of truitjes voor op een broek. Bij mij werkt het dus omgekeerd: ik kijk in de winkel, en als ze mijn maat niet (meer) hebben kijk ik op inernet en bestel daar.

  • Channah

    Alsof het zo moest zijn.

    Ik kreeg vanmiddag de Blokker-internetfolder met dvd's binnen. Sinds zeer kort heb ik een dvd-speler maar ik heb geen enkele dvd, dus kan niet testen.. Ik had al eens hier en daar gekeken,ook bij Blokker in de winkel naar aanleiding van een eerdere internetfolder, maar in de winkels is het de gebruikelijke pulp. Ik heb dus vanmiddag besteld: De tv-serie De Stille Kracht, en West Side Story. Overmorgen kan ik ze bij ‘mijn’ Blokker ophalen

  • azalaia

    West Side Story…de beste musical ooit gemaakt en zeker in de tijd 1962. Ik heb het op video en dvd. Heb je wel een behoorlijk formaat tv, want die film is toen, wat wij nu noemen, in breeeeedbeeeeld opgenomen….

    azalaia