Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Deze babyboomer zegt z'n vaste telefoon op

  • azalaia

    Ik betaalde eigenlijk alleen nog abonnementsgeld voor die vaste KPN aansluiting maar belde niet meer met die lijn telefoon, alleen nog maar met mijn mobieltje. Het was dus weggegooid geld om ergens voor te betalen dat je niet meer gebruikt. Daarom heb ik het opgezegd.

    Tot nu toe nooit de vaste lijn gemist. Voor 16 euro kan ik naar alle nummers en 06 nummers bellen behalve 0900 nummers, maar die bel ik uit principe al niet, ook geen 088 nummers. Die 500 belminuten is 8 uur en 20 minuten per maand, en wat ik overhou, neem ik mee naar de volgende maand. Laatst had ik 800 belminuten, nog 300 van de vorige maand…

    Dan kan ik dit wel gaan verlagen naar 300 belmunuten per maand, ( kan pas weer na mijn contract ) dat kost een tientje of zo, maar dan zal je net zien dat ik dan juist veel moet bellen door iets onverwachts, en ik dan snel voorbij die 300 minuten kom en dan per minuut 35 cent kwijt ben. Tel uit je winst voor KPN…Dan ben ik nog altijd met 16 euro per maand goedkoper uit.

    azalaia

  • Sietse 45

    Bellen kost mij niks kan rustig zo lang babbelen zo lang als ik wil en aan de andere kant van de lijn:)

    alles bij UPC.

    Mobiel prepaid bij KPN 20 euro bel tegoed raakt nooit op, bel zo nu en dan maar mijn eigen nr anders is het weggies & doegies;)

    is ook maar een heel eenvoudig telefoontje bellen en sms meer niet emaile kan hier wel:D