Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

ZONDAGSGEVOEL…

  • Channah

    Ik heb 3 weken geleden vers geraspte mierik gekocht gekocht bij De Leeuw.

  • Ma Molton

    Ach natuurlijk Channah, ik heb weer eens de klepel horen luiden en weet niet waar het carillon hangt.

  • azalaia

    Heel goed, maar dan zonder oliebol, ook geen appelbol maar gewoon ergens koffie/thee met een koekje… :)

    Weet jij nog iets waar ze lekkere koffie hebben? Ik ben een beetje ontstad wat koffieplekjes betreft .

    De koffie bij Coffie Company is mij een keer tegengevallen, maar de koffie van de HEMA (Munt) vind ik wel weer lekker.

    Vrijdag 14.00 uur ingang Kalvertoren? Als jij iets beters weet, prima… :)

    azalaia

  • Marjorie

    Ma Molton Schreef:

    ——————————————————-

    > Ach natuurlijk Channah, ik heb weer eens de

    > klepel horen luiden en weet niet waar het carillon

    > hangt.

    Het klopt wat Channah schrijft. Ik keek net op de site van De Leeuw en in het ‘assortiment’ kwam ik dit tegen: “ MIERIK,ROOD EN WIT NU VERKRIJGBAAR~! (VERS GERASPT) ”

    Dus…..

  • Channah

    Ik ken mierik alleen uit de Joodse keuken, met name bij de matzeballen. Toch weer eens maken. Ze worden na bereiding in de kippensoep gekookt. Als vegetariër doe ik dat natuurlijk niet: in andere soepen smaken ze ook heerlijk, vooral met die mierik erbij.

  • Channah

    Dat lukt mij niet, Azalaia. Ik zit op het ogenblik tot over mijn oren in de afspraken, en heb ook nog een deadline voor het blad waar ik voor werk. Laten we volgende week maar even bellen of mailen om een afspraak te maken: dan blijft het ook geheim wanneer wij waar zijn, zodat we niet bezichtigd kunnen worden door prikborders. ;):)

  • Channah

    Het is natuurlijk mogelijk dat De Leeuw het niet altijd heeft, maar ik heb het er altijd kunnen krijgen, nou ja: kopen. ;)

  • Marjorie

    Is dit de winkel waar je enige tijd geleden wat lekkere hapjes hebt gekocht voor vriend FP.?

    En nu opzoeken wat matzeballen zijn.

  • Channah

    Klopt. Ik koop daar regelmatig dingen voor hem.

  • azalaia

    Prima idee, komt helemaal goed… :)

    azalaia